کد خبر : 18440
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1400 - 21:21

 سیلی ابراهیم رئیسی به فرهنگیان با معرفی وزیری خارج از بدنه آموزش و پرورش

 سیلی ابراهیم رئیسی به فرهنگیان با معرفی وزیری خارج از بدنه آموزش و پرورش    جامعه یک میلیون نفری فرهنگیان علیرغم آنکه همواره در صف مقدم نظام تعلیم و تربیت کشور حضور فعال داشته اند، اما در سال های اخیر بدلیل عدم توجه دولت ها و در اولویت نبودن مشکلات آن ها نسبت به این

 سیلی ابراهیم رئیسی به فرهنگیان با معرفی وزیری خارج از بدنه آموزش و پرورش

 

 جامعه یک میلیون نفری فرهنگیان علیرغم آنکه همواره در صف مقدم نظام تعلیم و تربیت کشور حضور فعال داشته اند، اما در سال های اخیر بدلیل عدم توجه دولت ها و در اولویت نبودن مشکلات آن ها نسبت به این امر معترض بودند.

 

 مهمترین دلیل تشدید این نارضایتی ها، معرفی افرادی خارج از بدنه آموزش و پرورش در طول سالیان گذشته بود که بدلیل عدم اشراف به مشکلات فرهنگیان و دغدغه آن ها، با تصمیمات و انتصابات اشتباه موجب شعله ور تر شدن انتقادات فرهنگیان شده بودند.

 

 گستردگی نظام آموزش و پرورش و مسائل و مشکلات خاص نیروهای آموزشی و اداری، اعم از معاونت های مختلف آموزشی و پرورشی و مالی و تعدد وظایف و برنامه های مختلف حوزه های حراست، ارزیابی عملکرد، گزینش، انجمن اولیا، امور اداری، تعاون و… که معمولا بدلیل عدم شناخت وزیر تازه منصوب شده تا ماه ها با مشکلات جدی مواجه است و اجرای بسیاری از برنامه ها بدلیل سلیقه شخصی این وزرا با چالش مواجه می‌شود همواره موجب نقد و اعتراض پیشکسوتان و با تجربه های آموزش و پرورش بوده است.

 

 با مشخص شدن کابینه دولت سیزدهم و معرفی فردی خارج از بدنه آموزش و پرورش که رزومه ای جز مدیریت مدارس برخودار غیردولتی در کارنامه خود ندارد، مشخص شده است که مشکلات فرهنگیان و آموزش و پرورش نه تنها دغدغه آقای رئیسی نیست، بلکه او هم پا جای پای رؤسای جمهور قبل گذاشته و آموزش و پرورش اولویتی در دولت او ندارد.

 

 آقای رئیسی باید با این موضوع توجه کند که ارتباط مؤثر جامعه بزرگ آموزش و پرورش با بیش از ۱۵ میلیون دانش آموز زمانی صورت می‌پذیرد که فردی تحولگرا از بدنه آموزش و پرورش به عنوان سکاندار این وزارتخانه منصوب شود تا با آگاهی نسبت به مسائل آموزش و پرورش کشور نسبت به حل مشکلات اقدام کند‌.

 

 نکته پایانی اینکه پس از انتخاب آقای رئیسی، او با ایجاد سایتی با عنوان یاران رئیسی از مردم خواست تا نسبت به معرفی مدیران و تشکیل دولت مردمی مشارکت داشته باشند، اما حالا باید از وی پرسيد معرفی فردی خارج از بدنه آموزش و پرورش چه ارتباطی با دولت مردمی دارد؟
آیا در جامعه یک میلیون نفری فرهنگیان، فردی که توانایی وزارت آموزش و پرورش را داشته باشد، نیافتید؟
مشاوران شما در حوزه آموزش و پرورش چه کسانی هستند که با معرفی فردی خارج از بدنه آموزش و پرورش، شما را به بیراهه برده اند؟

 

 

حالا توپ در زمین نمایندگان مجلسی است که به عنوان وکیل مردم وظیفه رأی منفی به وزیری خارج از بدنه آموزش و پرورش دارند و دولت را موظف کنند که وزیری از بین فرهنگیان به عنوان سکاندار این وزارتخانه مهم معرفی کند

139809270152058819149384  سیلی ابراهیم رئیسی به فرهنگیان با معرفی وزیری خارج از بدنه آموزش و پرورش

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی هزاریان پنجشنبه , 21 مرداد 1400 - 17:02

جناب آقای ریسی لطفا کشتی به گل نشسته فرهنگیان رو به دست فردی شایسته و از بدنه خود آموزش پرورش انتخاب کنید حال آموزش و پرورش را از این بدتر مریض نکنید بداد آموزش و پرورش برسید با انتخاب آغگلی تیشه به ریشه آموزش و پرورش میزنید