کد خبر : 20497
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 - 14:24

سی تی اسکن و مخزن ۳۰ تنی اکسیژن بیمارستان صنایع پتروشیمی بندرماهشهر افتتاح شد

دستگاه سی تی اسکن و مخزن ۳۰ تنی اکسیژن بیمارستان نفت بندرماهشهر با هزینه ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال از طریق شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خوزتاب از بندرماهشهر، مراسم افتتاحیه با حضور مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس، فرماندار شهرستان بندرماهشهر، رییس بیمارستان صنایع پتروشیمی بندرماهشهر، رییس شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان در بیمارستان صنایع پتروشیمی بندرماهشهر انجام شد.

شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه با ابراز خرسندی از این اتفاق مهم در حوزه درمان شهرستان بندرماهشهر گفت: با شیوع کرونا در این دو سال در تلاش بوده ایم از طریق شورای راهبردی تجهیزات کافی برای ارائه خدمات بهتر در بخش بهداشت و درمان را برای مردم شهرستان بندرماهشهر مهیا کنیم.

شهیدی نیا افزود: در این راستا توسط شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه دستگاه سی تی اسکن پیشرفته ای با مبلغ ۹۵ میلیارد ریال و مخزن اکسیژن با مبلغ ۲۵ میلیارد ریال برای کاهش دغدغه مردم در حوزه بهداشت و درمان توسط شورای راهبردی تجهیز شد.

مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان نفت با بیان پیگیری های صورت گرفته برای تجهیز بیمارستان نفت بندرماهشهر به دستگاه سی تی اسکن اظهار داشت: با حمایت پتروشیمی های منطقه توانستیم دستگاه سی تی اسکن نسل جدیدی را برای رفاه حال مردم بندرماهشهر خریداری کرده و همچنین با توجه به محدودیت های ناشی از مناطقی با آب و هوای همچون بندرماهشهر نیاز به مخزنی جهت ذخیره اکسیژن را برای این منظور را تامین کنیم.

دکتر امیرپور رییس بیمارستان نفت بندرماهشهر نیز در خصوص بهره برداری از سی تی اسکن این بیمارستان گفت: این دستگاه بصورت شبانه روزی فعالیت خواهد داشت و اکثر اسکن های مورد نیاز منطقه از جمله آنژیوگرافی عروق سینه و سایر اندام ها را انجام خواهد داد.

رییس بیمارستان نفت بندرماهشهر بیان داشت: این دستگاه از پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه های سی تی اسکن بوده و با راه اندازی آن دیگر نیازی به اعزام بیمار برای انجام سی تی اسکن به سایر نقاط را نخواهیم داشت.

IMG 20211211 WA0034 سی تی اسکن و مخزن ۳۰ تنی اکسیژن بیمارستان صنایع پتروشیمی بندرماهشهر افتتاح شد IMG 20211211 WA0032 سی تی اسکن و مخزن ۳۰ تنی اکسیژن بیمارستان صنایع پتروشیمی بندرماهشهر افتتاح شد IMG 20211211 WA0031 سی تی اسکن و مخزن ۳۰ تنی اکسیژن بیمارستان صنایع پتروشیمی بندرماهشهر افتتاح شد IMG 20211211 WA0030 سی تی اسکن و مخزن ۳۰ تنی اکسیژن بیمارستان صنایع پتروشیمی بندرماهشهر افتتاح شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.