کد خبر : 18454
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 مرداد 1400 - 23:34

شرکت کشت و صنعت دهخدا الگو دیگر شرکت ها در عمل به مسئولیت های اجتماعی

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان ره در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا مسئولیت های اجتماعی را از اولویت های مهم این شرکت دانست و بر ادامه این مسیر با قدرت بیشتری تاکید کرد.

13811477 668 شرکت کشت و صنعت دهخدا الگو دیگر شرکت ها در عمل به مسئولیت های اجتماعی

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب؛ مهندس منصور همدان نژاد، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا در گفت وگو با پایگاه خبری بازتاب جنوب ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: به فرموده معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره)، مردم ولی نعمت مسؤولان هستند و همه باید در خدمت این ولی نعمتان باشند؛ لذا وظیفه همه ما مسئولان و خادمان ملت این است که خدمتگزار این مردم عزیز و قدرشناس باشیم.

مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر دهخدا ادامه داد: خدمت بی منت و صادقانه به مردم از افتخارات مجموعه پرتلاش شرکت کشت و صنعت دهخدا است که این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی توانسته بطور جدی و البته فعال این خدمت را عملی کند.

 

وی بیان داشت: چهار ونیم کیلومتر آسفالت در مسیر مراونه بالغ بر ۸ میلیارد تومان، احداث ۳ مدرسه برای فرزندان مناطق روستایی اطراف شرکت و آبرسانی به روستاهای مسیر مراونه و عنافچه تنها گوشه ای از مسئولیت های اجتماعی شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا میباشد.

 

مهندس همدان نژاد در ادامه تشریح فعالیت های شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا در حوزه مسئولیت های اجتماعی، افزود: احداث پاسگاه حوزه باوی، احداث مرکز بهداشت گبیر و‌ تحت پوشش قرار دادن صد خانوار از ایتام از دیگر فعالیت های شرکت نیشکر دهخدا در حوزه مسئولیت های اجتماعی است.

 

وی در پایان بیان داشت: مردم مسیر و اطراف روستاهای شرکت از نجابت بسیار بالایی برخوردار هستند و تا توان داریم در حوزه های مسئولیت های اجتماعی برای این مردم شریف کم نخواهیم گذاشت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.