شعله ور شدن مجدد درگیری طایفه ای در پتک باغملک

درگیری ها در روستای پتک جلالی شهرستان باغملک مجددا آغاز شده و به نظر می رسد پایانی بر این درگیری قبیله ای وجود ندارد. اختلافات خونین دو قبیله در شهرستان باغملک بیش از دو سال که شهرستان را در این زمینه به شدت خبرساز کرده است و هر چندگاهی خبری در خصوص درگیری های خونین

درگیری ها در روستای پتک جلالی شهرستان باغملک مجددا آغاز شده و به نظر می رسد پایانی بر این درگیری قبیله ای وجود ندارد. اختلافات خونین دو قبیله در شهرستان باغملک بیش از دو سال که شهرستان را در این زمینه به شدت خبرساز کرده است و هر چندگاهی خبری در خصوص درگیری های خونین و مرگ چند انسان از روستای پتک جلالی به گوش می رسد.
thumb شعله ور شدن مجدد درگیری طایفه ای در پتک باغملک
درگیری دو طایفه محمدی و موسایی در پتک جلالی در این مدت بارها منجر به مرگ افراد شده است و در آخرین نوبت قرار شد که تمام زنان و کودکان به منظور حفظ امنیت و جان آنها از درگیری‌های احتمالی، از روستای پتک جلالی خارج و در مکان امنی اسکان داده شوند.
اکنون نیز خبر می رسد که درگیری ها در این روستا آغاز شده است و خبرهای ضد و نقیضی از درگیری مسلحانه، مرگ افراد و کشتار احشام در این روستا به گوش می رسد.
هنوز منابع رسمی در این زمینه اظهار نظری نکرده اند ولی منابع موثق حاضر در روستا آغاز درگیری ها در روستای پتک جلالی را تائید کرده اند.
تکمیلی
طبق اخبار منتشر شده ، مجروحین درگیری مسلحانه روستای پتک به اهواز منتقل شده اند .  حال مصدومین وخیم گزارش شده است خبرها حاکی از قطع شدن جریان برق در پتک و روستاهای اطراف بدلیل خسارت به ترانس های شبکه برق و همچنین تخریب سنگ قبور دارد.
در درگیری مسلحانه امروز صبح دو نفر از طایفه محمدی از ناحیه سر مورد اصابت گلوله جنگی قرار گرفتند و ۲ نفر نیز از طایفه کمایی از ناحیه پا تیر خوردند هر ۴ نفر افراد زخمی توسط اورژانس بیمارستان شهید طباطبایی به اهواز اعزام شدند که گفتنی است حال ۲ نفر از این افراد بسیار وخیم می باشد
منشا این درگیری ها از شهرستان رامهرمز طی چند روز اخیر شروع شد و در ادامه افراد ناشناس وارد روستای دره قیر شده و اقدام به کشتن احشام کردند. این افراد شب گرذشته نیز وارد پتک شده اند و اقدام به آتش سوزی و همچنین تخریب سنگ قبرها و شلیک به ترانس های برق کردند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.