کد خبر : 22193
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 اسفند 1400 - 15:47

شهرداری شهر زهره غرق در مشکلات/ شهرداری‌های جدیدالتاسیس درآمد کافی ندارند

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

بدهی های سنگین ادوار گذشته، حقوق معوقه کارکنان و عدم بودجه جاری مورد نیاز، شهرداری شهر زهره را با مشکلات گسترده‌ای مواجه کرده است.

14001028000524 Test PhotoN شهرداری شهر زهره غرق در مشکلات/ شهرداری‌های جدیدالتاسیس درآمد کافی ندارند

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، بدهی‌های سنگین ادوار گذشته، حقوق معوقه کارکنان و عدم بودجه جاری مورد نیاز، این شهرداری را با مشکلات گسترده‌ای مواجه کرده است.

عبدالحسین قنواتی شهردار شهر زهره پیرامون این موضوع اظهار کرد: بدهی بیش از پنج میلیاردی، کمبود بودجه به دلیل جمعیت کم و درآمدهای ناکافی این شهرداری را با مشکل مواجه کرده است.

قنواتی افزود: شهرداری‌های جدید التاسیس منابع درآمدی کافی ندارند و وزارت کشور برای حل این مشکل باید پیشقدم شود. ۴۲ نفر شاغل شهرداری شهر زهره با مشکل حقوق معوقه چندین ماه مواجه و حتی در پرداخت حق بیمه ماهانه آن‌ها مشکل داریم.

وی در ادامه بیان کرد: خدمت رسانی شهرداری و بخشداری شهر زهره به ۳۰ روستای اطراف بر عهده این شهر است و نمی‌توانیم از پس هزینه‌های جاری کارکنان برآییم.

شهردار شهر زهره خاطرنشان کرد: نامه نگاری‌های متعدد با اداره امور مالیاتی استان جهت افزایش واریزی ماهانه از محل درآمدهای مالیاتی داشته‌ایم که تاکنون این اتفاق رخ نداده، مدیرکل امور شهرداری و شوراهای استانداری پیگیری و همکاری بسیار خوبی با ما داشته اما همچنان شرمنده کارکنان هستیم، زیرا در خزانه شهرداری پولی برای واریز حقوق و حق بیمه وجود ندارد.

وی اذعان کرد: جلساتی با نماینده شهرستان در مجلس داشته‌ایم و وعده‌ها و قول‌های خوبی جهت پیگیری مشکلات شهر زهره داده‌اند که امیدواریم با تلاش وی مشکل شهرداری شهر زهره حل شود.

حسن دریایی سرپرست فرمانداری شهرستان هندیجان نیز با بیان اطلاع از مشکلات شهر زهره اظهار کرد: با توجه به زمان کوتاه انتصاب بنده به عنوان سرپرست فرمانداری، نامه نگاری‌هایی با استانداری جهت رفع مشکلات این شهر انجام شده است.

وی در پایان گفت: امیدواریم استاندار به شهرستان هندیجان سفری داشته باشند تا بتوانیم مشکلات پیش رو را برای وی شرح دهیم تا روند رفع این مشکلات سریع تر انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.