کد خبر : 16525
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 مهر 1399 - 21:39

حوادث خوزستان

صاعقه مرگبار در شوش جان ۳نفر را گرفت

اخبار مهم خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب بخوانید

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از فوت ۳ نفر بر اثر صاعقه خبر داد.

IMG 20200930 211737 301 صاعقه مرگبار در شوش جان ۳نفر را گرفت

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب_اخبار خوزستان؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وزش باد ،، رگبار و رعد و برق در برخی مناطق استان امروز چهارشنبه ۹ مهرماه با اعلام گزارش به مرکز فوریتهای پزشکی شوش مبنی بر صاعقه زدگی ۲ برادر ۲۵ و ۳۶ ساله راکب موتور سوار در روستای شیخ شجاع از توابع دهستان چنانه بخش فتح المبین بلافاصله یکدستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

 

دکتر فرهنگ کره بندی افزود: با رسیدن تکنسینهای اورژانس به محل حادثه مشخص شد که دونفر برادر ۲۵ و ۳۶ ساله دچار صاعقه زدگی شدند که جوان ۲۵ ساله با آمبولانس به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شد که متاسفانه در لحظات اولیه فوت کرده بودند و نفر دوم نیز قبل از رسیدن آمبولانس با وسیله شخصی به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند.

 

کره بندی گفت: در حادثه دیگر در ساعت ۱۶:۱۶ دقیقه نوجوان ۱۴ ساله ساکن روستای کاظم حمد از توابع بخش شاوور بود که ایشان نیز دچار صاعقه شدند که بعد از انتقال با یکدستگاه آمبولانس به درمانگاه کوثر عبدالخان با وجود تلاش کادر درمانی بدلیل سوختگی شدید جان خود را از دست داده بود.

 

رییس اورژانس ۱۱۵ خوزستان در پایان گفت: از مردم فهمیم وعزیز استان خوزستان استدعا داریم توصیه های سازمانهای امدادی را جدی بگیرند تا بتوانند از خود و دیگران در برابر خطرات و بلایا محافظت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.