کد خبر : 2908
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1396 - 16:50

صدر نشینی پرسپولیس یا پدیده شدن پدیده!

بعد بیست روز تعطیلی لیگ، پرسپولیس امروز در حالی به مصاف پدیده میرود که برای رسیدن به صدر جدول علاوه بر اینکه نیم نگاهی به بازی پارس جنوبی جم خواهد داشت، راهی جز پیروزی بر پدیده ندارد. پرسپولیس که بعد حذف از لیگ قهرمانان با سه برد پیاپی مقابل استقلال خوزستان، استقلال و سایپا نشان داد همچنان

بعد بیست روز تعطیلی لیگ، پرسپولیس امروز در حالی به مصاف پدیده میرود که برای رسیدن به صدر جدول علاوه بر اینکه نیم نگاهی به بازی پارس جنوبی جم خواهد داشت، راهی جز پیروزی بر پدیده ندارد.

 صدر نشینی پرسپولیس یا پدیده شدن پدیده!

پرسپولیس که بعد حذف از لیگ قهرمانان با سه برد پیاپی مقابل استقلال خوزستان، استقلال و سایپا نشان داد همچنان شانس اول قهرمانی در لیگ میباشد، امروز به مصاف پدیده ای میرود که بعد از شروع فوق العاده و دور از انتظار در لیگ، چند بازی هست که دچار افت شده اند ولی همچنان در رده چهارم قرار دارند.

پرسپولیس که خاطره خوشی از آخرین تقابل با پدیده به سبب پیروزی بر این تیم منجر به قهرمانی فصل قبل گردید را در ذهن دارد، امروز با سه غایب پای به زمین میگذارد. ماهینی و احمدزاده به سبب مصدومیت و طارمی نیز به دلیل محرومیت این بازی را از دست داده اند. پدیده نیز با لشکری از غایبین پای به این مسابقه میگذارد که مهمترین آنها مرادمند و معین عباسیان میباشد.

پرسپولیس که بعد از محرومیت طارمی احساس میشد که دچار افت شود اما  با اوج گیری علیپور این خلاء نیز به خوبی پر شد تا شانس اول گلزنی در این بازی نیز خود علیپور باشد.

باید منتظر ماند که آیا اندیشه های برانکو می تواند مهاجری جوان و خوش فکر را مغلوب کند؟!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.