کد خبر : 10198
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهریور 1398 - 10:27

صرفه جویی ۲۵۰ میلیون یورویی با تولید ورق‌های فولادی

تولید ورق‌های مورد مصرف در صنایع نفت و گاز و به منظور اجرای پروژه خط لوله انتقال نفت در خوزستان، ۲۵۰ میلیون یورو صرفه جویی ارزی در پی دارد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: این طرح با همکاری شرکت فولاد خوزستان، شرکت لوله سازی اهواز و فولاد مبارکه تعهد

تولید ورق‌های مورد مصرف در صنایع نفت و گاز و به منظور اجرای پروژه خط لوله انتقال نفت در خوزستان، ۲۵۰ میلیون یورو صرفه جویی ارزی در پی دارد.

IMG 20190827 145222 784 300x198 صرفه جویی ۲۵۰ میلیون یورویی با تولید ورق‌های فولادی
به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: این طرح با همکاری شرکت فولاد خوزستان، شرکت لوله سازی اهواز و فولاد مبارکه تعهد تولید ۶۳ هزار تن ورق با استاندارد ای.پی.آی( API) را برای مصرف در خطوط انتقال انرژی انجام می شود.

امین ابراهیمی افزود: متخصصان ایرانی به فناوری طراحی و تولید ورق های ای.پی.آی كه برای محیط های ترش و شیرین در پروژه های نفتی و گازی كاربرد دارد، دست یافته اند که سالانه ۲۵۰ میلیون یورو صرفه جویی ارزی در پی دارد.

فولاد اکسین خوزستان بزرگترین شرکت تولید کننده انحصاری ورق‌های فولادی در خاورمیانه و شمال آفریقا است که فعالیت آن از سال ۸۲ با ظرفیت تولید یک میلیون و ۵۰ هزار تن ورق فولادی و سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیون دلاری آغاز شد.

این شرکت در تولید ورق‌های شیرین قابل در صنعت گاز، به یکی از شرکت‌های مطرح خاورمیانه تبدیل شده است و محصولات آن به کشور‌های عمان، قطر، آذربایجان و عراق صادر می‌شود./صداوسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.