کد خبر : 1736
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 11:25

صعود پرسپولیس با شکست یک صفر لخویا در قطر/آژیر قرمز در آسیا!

پرسپولیس راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد. در ادامه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب دو تیم لخویا و پرسپولیس در کشور قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۱-۰ نماینده ایران به پایان رسید. در این دیدار شاگردان

پرسپولیس راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

2017 5 31 1 5 59 صعود پرسپولیس با شکست یک صفر لخویا در قطر/آژیر قرمز در آسیا!

در ادامه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب دو تیم لخویا و پرسپولیس در کشور قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۱-۰ نماینده ایران به پایان رسید.

در این دیدار شاگردان برانکو تیم برتر زمین بودند و توانستند با پرس قوی و دوندگی بالا مهره های کلیدی لخویا را از کار بندازند. چیکو فلورس مدافع با تجربه قطری ها دقیقه ۲۳ روی پاس مهدی طارمی و به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.
در این نیمه پرسپولیس علاوه بر گلی که زد یکی دو بار دیگر موقعیت روی دروازه حریف خلق کرد و چه بسا طارمی اگر سرحال تر بود قرمزها می توانستند گل های دیگری هم بزنند. لخویا هم در این نیمه دو سه موقعیت خوب خلق کرد اما نتوانست به گل برسد.

در نیمه دوم فشار حملات تیم میزبان افزایش یافت. آن ها که خود را حذف شده می دیدند به آب و آتش زدند تا نتیجه را تغییر دهند اما بازی حساب شده پرسپولیس و البته خوش شانسی آن ها در برخی لحظات کاری کرد تا بیش از ۱۰ کرنر تیم لخویا و مالکیت ۶۱ درصدی این تیم به جایی نرسد. ضمن اینکه تیر دروازه دوبار بیرانوند و پرسپولیس را نجات داد.

با این نتیجه شاگردان برانکو توانستند که راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.آن ها فصل بعد می توانند شانس خود را برای رسیدن به مراحل پایانی این تورنمنت بیازمایند. بی شک پرسپولیس با این تیم و مهره هایی که جذب کرده می تواند فصل بعد یکی از مدعیان قهرمانی در آسیا باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.