کد خبر : 20576
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 21:59

صنعت پتروشیمی خدمات بسیار ارزشمندی برای شهرستان بندر ماهشهر ارائه نموده است/با ایجاد کسب و کار پائین دستی زمینه اشتغال برای جوانان منطقه فراهم می شود

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: خدمات صنعت پتروشیمی در مناطق پیرامونی خود برای شهرستان بسیار ارزشمند بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خوزتاب از بندرماهشهر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور ، امام جمعه شهرستان بندرماهشهر در جلسه شورای راهبردی پتروشیمی با ایجاد فرصت های کاری و تولیدی با کمک پتروشیمی‌ها در منطقه فرهنگ سازی شود، اظهارکرد: ایجاد فرصت های کاری و تولیدی با کمک شرکت های پتروشیمی و با محوریت سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در منطقه باید فرهنگ سازی شود تا با کاهش نرخ بیکاری، رشد اقتصادی محقق شود.

وی ادامه داد: بررسی های صورت گرفته نشان می دهد که صنعت پتروشیمی در این مناطق پیرامونی خود خدمات بسیار با ارزشی را به مردم شهرستان ارائه کرده است، اما انتظار می رود که این خدمات افزایش یابد تا شاهد ارتقا رضایتمندی شهروندان باشیم.

وی با تاکید بر نقش صنعت نفت در اقتصاد کشور بیان کرد: استکبار جهانی چشم طمع به منابع و ظرفیت های کشورهای اسلامی بخصوص ایران دارد.

وی تصریح کرد: کاهش وابستگی کشور به اقتصاد نفتی یکی از اصول و اهداف اقتصاد مقاومتی محسوب می شود و در این راستا باید از دیگر ظرفیت های موجود کشور استفاده کرد تا رشد اقتصادی محقق شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی پور با اشاره به ظرفیت های موجود در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در شهرستان ماهشهرافزود: لزوما نباید همه افراد جویای کار در شرکت های بالادستی پتروشیمی مشغول کار شوند، بلکه با ایجاد فرصت های شغلی مناسب، در کسب و کارهای پایین دستی، امکان کاهش نرخ بیکاری در شهرستان نیز فراهم خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.