کد خبر : 16729
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مهر 1399 - 19:12

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز:

صنوف مناطق امانیه، پردیس و کیانپارس در صدر دستور پلمب

اخبار مهم خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب بخوانید

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز در گفتگو با خبرنگار خوزتاب از پلمپ ۱۹ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و مکان ‌های عمومی (رستوران، اغذیه فروشی، سوپرمارکت، نان فانتزی، آشپزخانه، مرغ فروشی و نانوایی)، به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در محدوده تحت پوشش مرکز سلامت امانیه، کیانپارس و پردیس خبر داد.

مهران احمدی بلوطکی شیوع و افزایش ناگهانی موارد مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در کلانشهر اهواز را نتیجه بی توجهی مردم به شیوه نامه های بهداشتی دانست.

او از تمام صنوف خواست اولویت‌های مهم در پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ همچون شستن مرتب دستها، استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، ضدعفونی و گندزدایی سطوح و تهویه مناسب را رعایت نمایند .

احمدی ضمن هشدار به تمام مراکز متخلف، اظهار داشت: تشدید تیمهای بازرسی و نظارتی از اصناف در دستور کار کارشناسان سلامت محیط قرار گرفته است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مجبور به بازگشت به عقب و اعمال محدودیتها و تعطیلی صنوف خواهیم بود.

به گزارش خوزتاب رئیس مرکز بهداشت غرب شهرستان اهواز تصریح کرد: اکثریت پلمب های انجام شده به دلیل رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی مرتبط با بیماری کووید ۱۹ بویژه عدم استفاده از ماسک بوده است.

وی تاکید کرد: استفاده از ماسک اجباری بوده و در صورت تخلف از سوی اصناف ضمن معرفی به مراجع قضایی و پرداخت جریمه مجبور به پلمب محل خواهیم شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.