کد خبر : 16345
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1399 - 12:01

انتقاد نماینده مجلس اهواز از ناتمام ماندن پروژه غیزانیه:

ضرورت حل مشکل آب در همه روستاها/ پروژه آبرسانی ۸۳ روستا به چندین افتتاحیه نیاز ندارد!

اخبار خوزستان را در خوزتاب بخوانید

مجتبی یوسفی: افتتاحیه یعنی آب به آخرین روستا هم برسد و مردم شریف روستای عین الزمان و دهلائیه نیز طعم آب را در خانه هایشان بچشند.

IMG 20200909 WA0194 ضرورت حل مشکل آب در همه روستاها/ پروژه آبرسانی ۸۳ روستا به چندین افتتاحیه نیاز ندارد!
مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز ، حمیدیه،کارون و باوی در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار رهیاب پیرامون پروژه آبرسانی غیزانیه اظهار کرد: عملیاتی شدن این پروژه در این مدت کوتاه کار بزرگی بود اما آبرسانی به ۸۳ روستا را باید در گذشته انجام می‌دادند که انجام نشد و پس از پیگیری‌های چند ماهه شاهد آن بودیم.

وی افزود: در حال حاضر ۸ کیلومتر از خط لوله این پروژه باقی مانده و چندین روستا از جمله عین‌الزمان هنوز آبرسانی نشده و کار غیزانیه تکمیل نیست.

نماینده مردم اهواز در مجلس عنوان کرد: لوله‌ها توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا به خوبی جایگذاری شده است اما آبرسانی باید به طور کامل انجام شود و بدون خلل تداوم داشته باشد ، چرا که نباید مدیریت نظام، برای مردم ناکارآمد جلوه کند وعمل به این مهم، وظیفه شرکت آبفا خواهد بود.

وی افزود: پروژه‌ای که قرار بود به ۸۳ روستا آبرسانی کند به چندین مراسم افتتاحیه نیاز ندارد.

یوسفی بیان کرد: ما از زحمات سردار محمد و قرارگاه خاتم الانبیا تشکر می‌کنیم که همیشه در پروژه‌ها کمک حال مردم و محرومین بوده است و نگاه ویژه ای به رفع محرومیت های خوزستان دارند.

وی افزود: قرارگاه در ادامه محرومیت زدایی های سپاه استان که سالهاست در مناطق محروم پروژه های خدماتی، درمانی و فرهنگی را اجرا میکند و در مشکلات مردم مانند سیل ،در صف اول خدمت‌رسانی بود، وارد شهر اهواز شده است و این همت مدیران ارشد قرارگاه را برای آبادی خوزستان نشان میدهد.

وی افزود: انصافا قرارگاه کارش را به خوبی انجام داده اما گلایه ما از افتتاحیه دولت است آن هم در حالی که کیلومترهایی باقی‌مانده و *هنوز چندین روستا در غیزانیه با تانکر آبرسانی میشوند* در حالیکه افتتاحیه یعنی آب به آخرین روستا برسد و مردم شریف روستای عین الزمان و دهلائیه طعم آب را در خانه هایشان بچشند.

مجتبی یوسفی در پایان خاطر نشان کرد: در آخر از همه عزیزان که در این پروژه به نوعی کمک کردند به خصوص جناب آقای فتاح ریاست بنیاد مستضعفان که هزینه ۲۳ میلیارد تومانی تجهیز لوله های مورد نیاز این پروژه آبرسانی را تامین کردند کمال تشکر را خواهم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.