کد خبر : 21070
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 - 22:23

در بازدید رییس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از فولاد اکسین عنوان شد؛

طرح توسعه فولاد اکسین را در جلسه ای با وزیر مطرح خواهیم کرد/طرح توسعه فولاد اکسین فرصتی برای اشتغال جوانان است

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، اهواز را نیازمند کارهای اورژانسی دانست و ضمن بازدید از کارخانه فولاد اوکسین، مدیران کارخانه را ملزم قرار داد تا در مسئولیت‌های اجتماعی مشارکت بیشتری کنند.

IMG 20220114 222627 422 طرح توسعه فولاد اکسین را در جلسه ای با وزیر مطرح خواهیم کرد/طرح توسعه فولاد اکسین فرصتی برای اشتغال جوانان است

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، روز پنجشنبه ۲۳ دی‌ماه، ولی اسماعیلی پس از بازدید از خط تولید کارخانه فولاد اکسین در نشست با مدیران این کارخانه، اظهار کرد: تا پیش از این سفر تصور دیگری از اهواز داشتیم و در خیال یک شهرستان کامل بودیم اما اشتباه کردیم و اینجا نیازمند کارهای اورژانسی است.

وی وعده برگزاری یک جلسه با وزیر کار، به‌منظور تصویب طرح توسعه فولاد اکسین و تکمیل زنجیره تولید را به مدیران کارخانه داد و در مقابل آن وعده‌ای از مدیران گرفت: مناطقی در کنار این کارخانه‌ها و صنایع وجود دارد که در محرومیت به سر می‌برند و انتظار می‌رود فولاد اکسین نیز به تعهد و مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در ادامه بر موضوع بومی‌گرایی و استفاده از ظرفیت‌های نیرو انسانی، مدیران بومی در خوزستان تاکید کرد و گفت: اگر هیئت‌مدیره این صنایع، بومی باشند بر منطقه تسلط بیشتری دارند و بهتر می‌توانند به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند.

گفتنی است، از مصوبات این جلسه می‌توان به الزام صنایع برای به‌کارگیری مدیران بومی، انجام مسئولیت‌های اجتماعی، پرداخت مالیات در شهر و استان خود و طرح توسعه فولاد اکسین جهت تکمیل زنجیره تولید فولاد اشاره کرد.

14 240cb2120f WhatsApp Image 2022 01 13 at 22.34.38.jpeg طرح توسعه فولاد اکسین را در جلسه ای با وزیر مطرح خواهیم کرد/طرح توسعه فولاد اکسین فرصتی برای اشتغال جوانان است

طرح توسعه فولاد اکسین فرصتی برای اشتغال جوانان است

سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: طرح توسعه و تکمیل زنجیره تولید فولاد اکسین خوزستان فرصت خوبی برای اشتغال جوانان بومی به ویژه متخصصین این حوزه است.

به گزارش روابط عمومی شرکت، امروز پنجشنبه ۲۳ دی‌ماه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور، برخی نمایندگان استان و برخی مدیران استانی از کارخانه فولاد اکسین خوزستان بازدید کردند.

سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز و نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نشست این بازدید اظهار کرد: بحث طرح توسعه و تکمیل زنجیره تولید فولاد اکسین فرصت خوبی برای اشتعال جوانان بومی و به ویژه متخصصین در حوزه فولاد و صنعت است.

وی افزود: از مدیران تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی که ۶۰ درصد سهام این شرکت را دارند خواستاریم به تحقق این طرح کمک کنند. این کار مقدماتش فراهم و پیمانکار، تجهیز کارگاه و مناقصه آن‌ نیز انجام شده است و این فرصت ضروری برای خوزستان است.

حسینی در پایان از کمیسیون اجتماعی مجلس خواست که این طرح را در غالب یکی از مصوبات سفر خود به استان خوزستان به تصویب برسانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.