کد خبر : 7761
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 تیر 1398 - 13:44

طرح پارکبان اهواز به سرعت وارد فاز عملیاتی شود

استاندار خوزستان گفت: طرح پارکبان در اهواز با همکاری شهرداری و پلیس راهور به سرعت وارد فاز عملیاتی شود. به گزارش خوزتاب، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز ۱۲تیر۹۸  در شورای ترافیک استان خوزستان در خصوص طرح جامع ایجاد محدوده ترافیکی در سطح ویژه منطقه اقتصادی ماهشهر اظهار: این طرح با همکاری پلیس راهور حتماً

استاندار خوزستان گفت: طرح پارکبان در اهواز با همکاری شهرداری و پلیس راهور به سرعت وارد فاز عملیاتی شود.

636970018003697681 C 300x200 طرح پارکبان اهواز به سرعت وارد فاز عملیاتی شود

به گزارش خوزتاب، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز ۱۲تیر۹۸  در شورای ترافیک استان خوزستان در خصوص طرح جامع ایجاد محدوده ترافیکی در سطح ویژه منطقه اقتصادی ماهشهر اظهار: این طرح با همکاری پلیس راهور حتماً عملیاتی شود و طرح جامع آن تا چهار ماه آینده در شورای ترافیک ارائه شود.

وی ادامه داد: اگر نیاز به بازدید از کلانشهرهای دیگر است، سریعاً انجام شود تا الگوی مناسبی برای این کار طرح‌ریزی شود.

شریعتی به حساسیت این موضوع از نظر زیست‌محیطی و امنیتی اشاره و تصریح کرد: با امکانات موجود، کار را آغاز کنید و در حین انجام عملیات برای ارتقای کیفیت و بهینه شدن کار، امکانات بعدی را خواستار شوید.

رئیس شورای ترافیک استان خوزستان در ادامه به موضوع به‌روز بودن طرح پارکبان تاکید و اضافه کرد: قرارداد اجرای طرح پارکبان توسط شهرداری اهواز بسته‌شده و باید با همکاری پلیس راهور این طرح سریعاً وارد فاز عملیاتی و اجرایی شود.

شریعتی بیان کرد: همه نهادها جهت اجرای این طرح باید همکاری لازم را داشته باشند. با توجه به اینکه طرح پارکبان در اهواز دیرتر از برخی استان‌های دیگر اجرا شده، باید از به‌روزترین طرح‌ها باشد و در مردادماه اجرایی شود. مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.