کد خبر : 25752
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 - 16:26

رئیس پلیس فتا استان خوزستان خبرداد:

عامل انتشار پخش زنده غیراخلاقی در اینستاگرام، دستگیر شد

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

رئیس پلیس فتا استان خوزستان از شناسایی و دستگیری فردی که با راه‌اندازی صفحه‌ اینستاگرامی اقدام به انتشار محتوای نامتعارف در لایو‌ اینستاگرام می‌کرد، خبر داد.

images عامل انتشار پخش زنده غیراخلاقی در اینستاگرام،  دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ سرهنگ علی حسینی رئیس پلیس فتا استان خوزستان در تشریح ‏این خبر بیان کرد: طی پایش فضای مجازی توسط تیم رصد پلیس فتا، کارشناسان پلیس فتا شهرستان اندیمشک با صفحه اینستاگرامی مواجه شدند که در آن شخصی اقدام به پخش زنده با موضوعات مجرمانه غیراخلاقی می‌کرد، لذا این موضوع بلافاصله در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس با انجام اقدامات فنی و تخصصی گرداننده صفحه اینستاگرامی مورد نظر را مورد شناسایی قرار دادند و با ‏هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.

سرهنگ حسینی ادامه داد: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد اما با مواجهه با مستندات و ادله دیجیتالی جمع آوری شده توسط کارشناسان این پلیس ضمن اعتراف انگیزه خود را بالا بردن تعداد دنبال کننده بیان نمود.

این مقام مسئول ضمن معرفی متهم به دادسرا هشدار داد: انتشار هرگونه محتوای مستهجن در فضای مجازی جرم است و پلیس فتا طی رصد شبانه روزی مجرمین را شناسایی کرده و با آن‌ها برخوردی جدی خواهد کرد.

رییس پلیس فتا استان خوزستان به شهروندان و کاربران فضای مجازی توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه مصادیق مجرمانه در فضای مجازی بلافاصله موضوع را جهت بررسی با کارشناسان پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ در میان بگذارید و یا از طریق سایت پلیس فتا به آدرس‎ cyberpolice.ir ‎ و بخش مرکز فوریت‌های ‏سایبری گزارش دهید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.