کد خبر : 4817
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اسفند 1397 - 23:12

عقد بیش از ۲۴۰ قرارداد سرمایه گذاری از ابتدای سال ۹۷تاکنون/ پرداخت تسهیلات در جهت برگرداندن واحد های راکد به چرخه تولید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب، نشست خبری اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با حضور اصحاب رسانه در محل برگزاری نمایشگاه بین المللی خوزستان در غرفه استانداری خوزستان برگزار شد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با اشاره به رشد سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی ‌گفت: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون در بخش واگذاری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب، نشست خبری اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با حضور اصحاب رسانه در محل برگزاری نمایشگاه بین المللی خوزستان در غرفه استانداری خوزستان برگزار شد

IMG 20190304 195919 638 300x300 عقد بیش از ۲۴۰ قرارداد سرمایه گذاری از ابتدای سال ۹۷تاکنون/ پرداخت تسهیلات در جهت برگرداندن واحد های راکد به چرخه تولید

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با اشاره به رشد سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی ‌گفت: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون در بخش واگذاری زمین و عقد قرارداد بیش از ۲۴۰ قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی ‌منعقد شد.

اخلاق محمدیان با اشاره به عدم رکود در شهرک‌های صنعتی خوزستان، اظهارداشت: علی‌رغم اعلام رکود در تولید، میزان سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی خوزستان از سال ۹۵ تا ۹۶ بیش از ۶۸ درصد رشد داشته است.

وی افزود: عمده شرکت‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی صنایع کوچک هستند که تاکنون بیش از ۲۴۰ قرارداد سرمایه‌گذاری در آنها صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ادامه داد: ذات صنایع کوچک راه اندازی سریع و اندک سرمایه‌گذاری است اما این صنایع با کوچکترین نوسانات اقتصادی متضرر شده و بعضا به تعطیلی کشانده می‌شوند.

محمدیان تصریح کرد: اولویت ما در سال ۹۸ تلاش در جهت برگرداندن واحدهای راکد به چرخه تولید با پرداخت تسهیلات بانکی است.

وی درباره وضعیت آموزشی صنایع کوچک گفت: در سال ۹۷ بیش از ۳ هزار نفر در دوره‌های آموزشی این شرکت که شامل تولید، بازار، ایمنی و توسعه کسب و کار می‌شوند؛ برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خاطرنشان کرد: عمده ماشین آلات مورد نیاز صنایع کوچک در داخل تولید می‌شود و پس از تحریم‌ها کمترین مشکل را در صنایع کوچک شاهد بودیم اما منکر مشکلات نیستم و در جهت برطرف کردن آنها به صنایع کمک رسانی می‌کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.