کد خبر : 4924
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 0:01

عید نزدیک است دانشگاه آزاد اسلامی رامهرمز نیاز به خانه تکانی دارد

یادداشت انتقادی ‌?مدیر ضعیف نباید مدیریت کند ?عید نزدیک است دانشگاه آزاد اسلامی رامهرمز نیاز به خانه تکانی دارد ?آنچه در پاراگراف های مختلف این نوشتار پایین آمده، خلاصه ای از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی رامهرمز در سال ۹۷_۹۸ است. ?بیشتر مردم می دانند که دانشگاه چیست و حداقل یک ترم در دانشگاه تحصیلات خود

یادداشت انتقادی

‌?مدیر ضعیف نباید مدیریت کند
?عید نزدیک است دانشگاه آزاد اسلامی رامهرمز نیاز به خانه تکانی دارد

?آنچه در پاراگراف های مختلف این نوشتار پایین آمده، خلاصه ای از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی رامهرمز در سال ۹۷_۹۸ است.

?بیشتر مردم می دانند که دانشگاه چیست و حداقل یک ترم در دانشگاه تحصیلات خود را گذارندند‌.

?رامهرمز شهری صنعتی و اقتصادی نیست و اوضاع مالی مردم نسبت به شهرهای همجوار به دلیل عدم اشتغال ضعیف است، افزایش قیمت دلار، در سال ۹۶ باعث شده طی ۱۶ ماه اخیر ارزش پول ملی و قدرت خرید اکثر مردم کاهش چشمگیری داشته باشد.

?با این وجود، اولیا دانش آموزان در این شرایط بحران اقتصادی کشور تلاش می‌کنند فرزندان خود را برای ادامه تحصیلات و اخذ مدرک عالی به دانشگاه بفرستند.

?در شرایط حاضر اقتصادی کشور، دانشجویان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

?اما باوجود این همه مشکلات، دانشگاه آزاد رامهرمز به دلیل بی توجهی به امورات دانشجویان و با سرپوش گذاشتن به وظایف اولیه و معمولی خود باعث نارضایتی و ناراحتی دانشجویان شده است.

?کار به عمل براید به سخندانی نیست
?عدم اطلاع رسانی خوب و گسترده در لحظات شروع حذف و اضافه سایت دانشگاه باعث سرگردانی دانشجویان برای انتخاب واحد شد.

?سیستم دانشگاه تاکنون مشکلات زیادی داشته است و دانشجویان از مسئله اصلی تداخل کلاس ها در انتخاب واحد ناراضی هستند و مدیران گروه های درسی با برنامه ریزی نه چندان خوب باعث دردسر برای دانشجویان شده اند.

?باتوجه به حجم کلاس ها، دانشجویان بعضی از رشته ها برای تحصیل روزانه ۸ساعت باید در دانشگاه حضور داشته باشند اما سلف سرویس دانشگاه در این ترم تعطیل بود‌. سوال اینجاست مسئولین دانشگاه اگر جای دانشجویان باشند تشنه و گرسنه نخواهند شد؟

?در این ترم اساتید نخبه دانشگاه دلایل نامشخص از فعالیت در این دانشگاه منع و یا ساعات درسی آنها کاهش یافت، جابجایی گسترده کارمندان صورت گرفت، توبیخی های بی مورد برای کارمندان زده شد در حالیکه بعضی از نورچشمی ها چندین پست دارند، خودشان و اطرافیانشان مزایای آنچنانی دارند که این موضوعات برای اساتید، کارمندان و دانشجویان غیرقابل باور است.

♦تعداد دانشجویان طی دوران ۲۰ ماهه مدیریت فعلی دانشگاه آزاد اسلامی رامهرمز از ۳۵۰۰نفر قریب به ۱۶۰۰نفر رسیده است و بین تمامی واحدهای دانشگاه آزاد خوزستان بیشترین درصد اُفت دانشجو را داشته است و دانشگاه بشدت زیان دیده شده است.

♦بی شک دانشجویان و اساتید منتظر یک معجزه هستند که دوران طلایی دانشگاه تکرار شود.

♦مدیریت دانشگاه آزاد باید پاسخگو اعتراض دانشجویان باشد و باید منتظر ماند ایشان برای رفع مشکلات موجود چه تدابیری می اندیشد.

جناب دکتر براتی ریاست محترم دانشگاه آزاد خوزستان لطفا بفکر حل مشکلات دانشگاه آزاد رامهرمز باشید . از جنابعالی و کلیه مسئولین استانی انتظار داریم شرایط نابسامان دانشگاه آزاد رامهرمز را درک کنید و این روند را تغییر دهید.

این گزارش ادامه دارد‌…..

?نوشته شده: داریوش کهوایی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.