فدراسیون بین المللی والیبال عملکرد ایران در جام قهرمانان بزرگ را تحسین کرد

پایگاه اطلاع رسانی نهاد بین المللی والیبال نوشت: تیم ملی والیبال برزیل با برتری سه بر صفر مقابل ژاپن به عنوان نخست جام قهرمانان بزرگ جهان دست یافت و مدال طلا را از آن خود کرد. در روز پایانی این مسابقات، تیم برزیل در سه ست متوالی برابر ژاپن میزبان به پیروزی دست یافت و

پایگاه اطلاع رسانی نهاد بین المللی والیبال نوشت: تیم ملی والیبال برزیل با برتری سه بر صفر مقابل ژاپن به عنوان نخست جام قهرمانان بزرگ جهان دست یافت و مدال طلا را از آن خود کرد.

n82668357 71875463 300x200 فدراسیون بین المللی والیبال عملکرد ایران در جام قهرمانان بزرگ را تحسین کرد

در روز پایانی این مسابقات، تیم برزیل در سه ست متوالی برابر ژاپن میزبان به پیروزی دست یافت و عنوان نخست رقابت ها را بدست آورد.
برزیل با پیروزی برابر ژاپن رکورد پنجمین قهرمانی را در این جام از آن خود کرد. ایتالیا نیز با شکست آمریکا دوم شد و برای چهارمین بار بر سکوی مدال ها ایستاد. ایتالیا مدال طلا و برنز این مسابقات را نیز در کارنامه دارد.
تیم ایران نیز با شکست فرانسه سوم شد. ایران با کسب مدال برنز بهترین عملکرد خود را در این تورنمنت به نمایش گذاشت. تیم ایران در رقابت های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۳ پنجم و چهارم شده بود. تیم ایران چهار برد در این تورنمنت کسب کرد.
همچنین آمریکا با شکست مقابل ایتالیا عنوان چهارم را از آن خود کرد. فرانسه و ژاپن هم به ترتیب پنجم و ششم شدند.این مسابقات که با حضور قهرمانان قاره های مختلف به میزبانی ژاپن برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.