کد خبر : 11954
تاریخ انتشار : جمعه 26 مهر 1398 - 1:37

فرآیند جابه‌جایی چهار میلیون زائر در ۲۰ روز مطلوب بود

وزیر کشور گفت: جابه‌جایی چهار میلیون زائر در ۲۰ روز با توجه به هماهنگی صورت گرفته میان دو کشور ایران و عراق با توجه به مشکلات مطلوب بوده است. به گزارش خبرگزاری پایگاه خبری خوزتاب ، عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر امروز در نشست ستاد اربعین حسینی در فرمانداری ویژه خرمشهر، اظهار کرد: جابه‌جایی چهار میلیون

وزیر کشور گفت: جابه‌جایی چهار میلیون زائر در ۲۰ روز با توجه به هماهنگی صورت گرفته میان دو کشور ایران و عراق با توجه به مشکلات مطلوب بوده است.

IMG 20191018 050254 127 300x300 فرآیند جابه‌جایی چهار میلیون زائر در ۲۰ روز مطلوب بود

ستاد اربعین در فرمانداری خرمشهر با حضور وزیر کشور

به گزارش خبرگزاری پایگاه خبری خوزتاب ، عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر امروز در نشست ستاد اربعین حسینی در فرمانداری ویژه خرمشهر، اظهار کرد: جابه‌جایی چهار میلیون زائر در ۲۰ روز با توجه به هماهنگی صورت گرفته میان دو کشور ایران و عراق با توجه به مشکلات مطلوب بوده است.

وی عنوان کرد: علت مطلوب بودن این جا‌به‌جایی، پس از لطف الهی، هم‌راستایی بودن قدم‌ها، افکار و عمل‌ها حول یک محور واحد بود که با همدلی شکوه حماسه اربعین را رقم زد.

وزیر کشور گفت: نسبت به سال گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بر تعداد زائر اربعین افزوده شده است که این روند هر ساله در حال افزایش است که باید علاوه بر نشان دادن ظرفیت عظیم این حماسه، ابعاد مختلف را مورد آسیب‌شناسی قرار داد.

رحمانی فضلی عنوان کرد: سیلاب و اربعین دو رویداد عظیم مدیریت شده در کشور است که در این دو رویداد انسجام و همدلی شکل گرفت
که باید این نوع مدیریت در کشور به الگو تبدیل شود و اگر با این روحیه و انگیزه در حوزه‌های اشتغال، تولید، سیاسی و فرهنگی وارد شویم، امور به سرعت پیش خواهند رفت.

وی تاکید کرد: اربعین در قلب و فطرت پاک همه جهانیان تبلور پیدا کرده است و موضوع امام حسین(ع) فراتر از یک نگاه محلی و قومی و منطقه‌ای است.

وزیر کشور افزود: اربعین زمینه ظهور و تجلی قلب‌های انسان‌ها است و همه خدمات رسانان این حماسه از ناصران و حامیان این امام هستند.

رحمانی فضلی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: همه دشمنان به انتخابات با نگاه چالشی می‌نگرند
و تصور دارند که می‌توانند توطئه‌چینی کنند اما با وحدت مردم این حرکت را به حرکت انسجام بخش تبدیل می‌شود. /فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.