کد خبر : 7737
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 تیر 1398 - 20:26

فرماندار اهواز خبر داد: اجرای طرح تابستانی با هدف خدمات به مردم در ساعات شب

فرماندار اهواز گفت:طرح تابستانی با هدف استفاده بهینه از ساعات شب، کارکرد اقتصادی، ایجادکسب و کار و تفریح خانواده ها در این شهرستان اجرا می شود. به گزارش خوزتاب به نقل از روابط عمومی فرمانداری، جمال عالمی نیسی روز سه شنبه در جلسه برنامه ریزی و ساماندهی اجرای طرح تابستانی در این شهرستان، بر استفاده

فرماندار اهواز گفت:طرح تابستانی با هدف استفاده بهینه از ساعات شب، کارکرد اقتصادی، ایجادکسب و کار و تفریح خانواده ها در این شهرستان اجرا می شود.

نورپردازی پل جزیره 4 300x200 فرماندار اهواز خبر داد: اجرای طرح تابستانی با هدف خدمات به مردم در ساعات شب
به گزارش خوزتاب به نقل از روابط عمومی فرمانداری، جمال عالمی نیسی روز سه شنبه در جلسه برنامه ریزی و ساماندهی اجرای طرح تابستانی در این شهرستان، بر استفاده بیشتر از ظرفیت ساعات شبانه در اهواز اشاره کرد و افزود:برنامه داریم تا از این ظرفیت در راستای چرخش اشتغال و سرمایه گذاری استفاده شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه به دلیل گرمای هوا در این شهرستان، در ساعات روز کسب و کار رونق کمتری دارد با اجرای طرح تابستانی می توانیم کسب و کار را در ساعات شب رونق داده و در کنار این کسب و کار، خدمات بیشتری به مردم در این ساعات ارائه دهیم.

فرماندار اهواز گفت:شهرستان اهواز معروف به زیبایی و جذابیت هاست و شب های این شهرستان به لحاظ زیبایی ها زبانزد خاص و عام است و باید از پتانسیل و ظرفیت های این شهرستان نهایت استفاده را برد.

عالمی نیسی در پایان افزود:برنامه ریزی در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، هنری و اجتماعی در طرح تابستانی انجام شده است و ابتدا این طرح در چند نقطه اهواز اجرا و پس از آن در دیگر نقاط اجرایی می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، جلسه برنامه ریزی و ساماندهی اجرای طرح تابستانی، روز سه شنبه با حضورعلی حسین حسین زاده معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان، جمال عالمی نیسی فرماندار شهرستان اهواز و دیگر اعضای این جلسه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.