فرماندار اهواز غایب بزرگ بحران ها

فرماندار اهواز غایب بزرگ بحران ها این روزها اهواز حال خوشی ندارد. حجم زیاد بارش ها به همراه فرسودگی شبکه فاضلاب عدم مدیریت یکپارچه شهری و سوء مدیریت های متعدد فرماندار اهواز در این حوزه مشکلات فراوانی را برای مردم این شهر پدید آورده است اما این ها همه مشکلات اهواز نیستند. طی سال های

فرماندار اهواز غایب بزرگ بحران ها

این روزها اهواز حال خوشی ندارد. حجم زیاد بارش ها به همراه فرسودگی شبکه فاضلاب عدم مدیریت یکپارچه شهری و سوء مدیریت های متعدد فرماندار اهواز در این حوزه مشکلات فراوانی را برای مردم این شهر پدید آورده است اما این ها همه مشکلات اهواز نیستند.

unnamed 1 فرماندار اهواز غایب بزرگ بحران ها

طی سال های اخیر شهر اهواز با مشکلات و بحران های  متعددی در حوزه های مختلف مدیریت شهری ، اجتماعی، اقتصادی ، کارگری و سیاسی روبرو شده است. مشکلات و بحران هایی که با سوء مدیریت فرماندار اهواز به سطح ملی نیز رسیده است  که نشان دهنده یک ضعف بزرگ مدیریتی در این شهر می باشد.

 

شهر اهواز با دارا بودن جمعیت ۱.۲ میلیون نفری و به عنوان هفتمین شهر پرجمعیت ایران و سرشار از منابع خدادادی و ظرفیت های بالای نیروی انسانی شاهد مشکلات خود ساخته و ناشی از سوء مدیریت روبرو شده است.

 

از همان اولین روز های تیر ماه ۱۳۹۷ که عالمی نیسی در میان حجم بالای انتقادات نخبگان سیاسی اهواز و با فشار و لابی نمایندگان وقت اهواز به عنوان فرماندار اهواز منصوب شد پیش بینی می شد که عالمی نیسی نتواند مدیریت موفقی را در فرمانداری کلانشهر اهواز رقم بزند انتصابی که هرچه از زمان آن می گذشت انتقاد منتقدین ، ضعف های مدیریتی در شهر اهواز و فرماندار جدید را بیش از پیش بر همگان اثبات و نمایان می ساخت.

 

از جمله مشکلات شهر اهواز میتوان به پایین بودن کیفیت آب شرب ، فاضلاب ،  آلودگی هوا ، افزایش ناهنجاری ها در حوزه های اجتماعی ، عدم توجه صنایع مادر مانند نفت و صنایع فولاد به انجام وظایف اجتماعی و در چند سال اخیر خسارت های ناشی از  سیل ، مشکلات ناشی از بارندگی ها و بافت های فرسوده شهر اهواز می توان اشاره کرد .

 

اهواز درحالی در محاصره این حجم از مشکلات و بحران ها قرار دارد که دچار یک سوء مدیریت خودساخته از سوی فرماندار این شهر نیز مواجه شده است . جمال عالمی نیسی بطور مشخص در حادثه روستای ابوالفضل ، آبگرفتگی محلات اهواز ، تعطیلی کارخانه های ماننده بوژنه و مسائل کارگری ، حوزه سلامت شهر اهواز  و امنیت شهر اهواز بزرگترین غایب بحران ها بوده است و نتوانسته یک مدیریت قاطع ، پویا و یکپارچه از خود نشان دهد. مسئله ای که در حوزه های مختلف سبب افزایش نارضایتی مردم کلانشهر اهواز و افزایش سلسله بار بحران ها در این شهر شده است/راوی جنوب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.