فرنگی‌کار ایذه‌ای بر بام کشتی آسیا ایستاد

کشتی‌گیر ایذه‌ای با شکست تمام حریفان خود در مسابقات بزرگسالان قهرمانی آسیا صاحب مدال طلا شد. مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در حالی روز گذشته آغاز شد که تیم ملی کشورمان با ترکیب بسیار جوان خود امیدهای بسیار زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارد. رامین طاهری کشتی‌گیر ایذه‌ای وزن ۸۰ کیلوگرم که در نخستین

کشتی‌گیر ایذه‌ای با شکست تمام حریفان خود در مسابقات بزرگسالان قهرمانی آسیا صاحب مدال طلا شد.
86571 303 300x198 فرنگی‌کار ایذه‌ای بر بام کشتی آسیا ایستاد
مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در حالی روز گذشته آغاز شد که تیم ملی کشورمان با ترکیب بسیار جوان خود امیدهای بسیار زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

رامین طاهری کشتی‌گیر ایذه‌ای وزن ۸۰ کیلوگرم که در نخستین دیدار خود با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود راه را برای آغاز قدرتمند مسابقات همواره دید و در کشتی دوم با قرار گرفتن در مقابل شیرداکوف قرقیزستانی در ثانیه‌های نخست کار را ۸ صفر به سود خود تمام کرد تا یک شروع طوفانی و پر روحیه داشته باشد.

در دیدار دوم نیز با شکست حریف خود نشان داد که برد ۸ بر صفر تنها نتیجه این جوان ایذه‌ای در این رقابت‌ها نخواهد بود و کار برای کسب یک مدال ارزشمند آسیایی ادامه خواهد داشت.

طاهری در دیدار پایانی وزن ۸۰ کیلوگرم در مقابل کیم از کره جنوبی قرار گرفت و در نهایت شایستگی با شکست وی طلای آسیا را برای خود و کاروان تیم ملی کشورمان به دست آورد.

سید مصطفی صالحی‌زاده دیگر خوزستانی حاضر در این دوره از رقابت‌هاست

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.