کد خبر : 10542
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398 - 20:58

فعالیت ۶۰۰ سازمان مردم نهاد در سطح خوزستان

دبیر سازمان های مردم نهاد خوزستان گفت: وجه اشتراک تمام سازمان‌های مردم نهاد مطالبه‌گری، حمایت از حقوق شهروندان و در عین حال نیز حمایت از دولت در ارائه خدمات به شهروندان به ویژه در مناطق حاشیه شهر و کم برخودار و کمک به ایجاد اشتغال است. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،به نقل از کمیته اطلاع

دبیر سازمان های مردم نهاد خوزستان گفت: وجه اشتراک تمام سازمان‌های مردم نهاد مطالبه‌گری، حمایت از حقوق شهروندان و در عین حال نیز حمایت از دولت در ارائه خدمات به شهروندان به ویژه در مناطق حاشیه شهر و کم برخودار و کمک به ایجاد اشتغال است.

IMG 20190902 012555 797 300x163 فعالیت ۶۰۰ سازمان مردم نهاد در سطح خوزستان
به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،به نقل از کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت، زاهد مهمدی کرتلایی در خصوص سازمان‌های فعال مردم نهاد در خوزستان اظهار کرد: حدود ۶۰۰ سازمان مردم نهاد در استان خوزستان داریم که درحال فعالیت هستند و خانه سمن‌های استان مرکزیت این سازمان‌ها را به عهده دارد تا همگرایی و هماهنگی بیشتری را ایجاد کند.
وی درباره فعالیت‌های یک سال اخیر سازمان‌های مردم نهاد بیان کرد: فعالیت‌ سازمان‌های مردم نهاد در یک سال گذشته و خصوصا در جریان سیل اخیر خوزستان با توجه به ظرفیت های خود توانستند همراه با دولت خدمات خوبی را برای مردم سیل زده استان داشته باشند.
دبیر سازمان‌های مردم نهاد خوزستان ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد استان توانستند در یک سال اخیر برنامه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، محیط زیست، کارآفرینی و اشتغال اجرا و فعالیت های خوبی داشته باشند.
مهمدی کرتلایی درباره نحوه فعالیت این سازمان‌ها عنوان کرد: برخی سازمان‌های مردم نهاد از استانداری مجوز دارند، برخی دیگر که در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند نیز از فرمانداری‌ها مجوز دریافت کرده‌اند و قسمتی دیگر نیز مجوز خود را از سایر سازمان‌های دولتی دریافت کرده‌اند اما وجه اشتراک تمام سازمان‌های مردم نهاد مطالبه‌گری، حمایت از حقوق شهروندان و در عین حال حمایت از دولت در ارائه خدمات به شهروندان به ویژه در مناطق حاشیه شهر و کم برخودار و کمک به ایجاد اشتغال است.
وی یادآور شد: در یک سال گذشته همکاری خوبی با دولت داشتیم و توانستیم در جریان سیل با دستگاه‌های دولتی استان کارهای خوبی داشته باشیم و خانه سمن‌ها نیز در جریان این امر برای اولین بار به عنوان الگوی کشوری معرفی شود.
دبیر سازمان‌های مردم نهاد خوزستان درباره غرفه‌ سازمان‌های مردم نهاد در نمایشگاه هفته بزرگداشت دولت گفت: فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در حوزه اشتغال بسیار گسترده است و این غرفه برای آنها فضای کوچکی محسوب می‌شود ولی با این حال در همین فضا نیز محصولاتی اعم از حجاب و عفاف، منبت کاری، عرقیجات و محصولات آرایشی بهداشتی را ارائه می دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.