کد خبر : 10492
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398 - 19:29

فعالیت ۶ مرکز سیار کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در روستاهای خوزستان

مسئول غرفه کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت گفت: کانون پرورشی فکری حدود ۶۳ مرکز ثابت و ۶ مرکز سیار در خوزستان دارد؛ فعالیت مراکز سیار به روستاها می‌روند و بچه‌های مدارس روستا را به عضویت کانون پرورشی فکری در می‌آورند. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،نقل از کمیته اطلاع رسانی

مسئول غرفه کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت گفت: کانون پرورشی فکری حدود ۶۳ مرکز ثابت و ۶ مرکز سیار در خوزستان دارد؛ فعالیت مراکز سیار به روستاها می‌روند و بچه‌های مدارس روستا را به عضویت کانون پرورشی فکری در می‌آورند.
IMG 20190901 235554 541 300x146 فعالیت ۶ مرکز سیار کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در روستاهای خوزستان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،نقل از کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت، عباس مستقیمی‌نژاد درباره خدمات در حال ارائه غرفه کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه اظهار کرد: در غرفه کانون پرورشی فکری یک ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوان داریم و همچنین در غرفه‌ای دیگر نیز آموزش اوریگامی، قصه‌گویی و معرفی فعالیت‌های فرهنگی کانون نیز انجام می شود تا در صورت تمایل کودکان به کارهای ارائه شده توسط کانون در این غرفه بتوانند در مراکز کانون ثبت نام کنند.
وی خبر داد: کانون پرورشی فکری حدود ۶۳ مرکز ثابت و ۶ مرکز سیار در خوزستان دارد؛ فعالیت مراکز سیار به روستاها می‌روند و بچه‌های مدارس روستا را به عضویت کانون پرورشی فکری در می‌آورند.
مستقیمی‌نژاد در پایان گفت: پس از عضویت به آن‌ها کتاب امانت می‌دهند و آن‌ها را از سایر خدمات کانون مانند قصه گویی، نقاشی، نمایش خلاق، پخش فیلم و خوشنویسی بهره‌مند می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.