کد خبر : 6604
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 - 23:09

فقط یک اردوگاه اسکان اضطراری سیل‌ زدگان در خوزستان فعال است

خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از کاهش اردوگاه‌های اسکان اضطراری در مناطق سیل‌زده استان به یک اردوگاه فعال خبر داد. علی خدادادی در گفت‌ و گو با خبرنگار خوزتاب، گفت: از آغاز امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده مناطق سیل‌زده خوزستان ۹۱ اردوگاه اسکان اضطراری مناطق آسیب‌دیده خوزستان برپا شد که با توجه به عادی شدن

خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از کاهش اردوگاه‌های اسکان اضطراری در مناطق سیل‌زده استان به یک اردوگاه فعال خبر داد.

۲۰۱۹۰۴۱۹ ۲۰۳۸۱۲ 300x225 فقط یک اردوگاه اسکان اضطراری سیل‌ زدگان در خوزستان فعال است
علی خدادادی در گفت‌ و گو با خبرنگار خوزتاب، گفت: از آغاز امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده مناطق سیل‌زده خوزستان ۹۱ اردوگاه اسکان اضطراری مناطق آسیب‌دیده خوزستان برپا شد که با توجه به عادی شدن شرایط مناطق سیل‌زده و برگشت مردم به شهرها و روستاهای خود تعداد اردوگاه‌ها کاهش یافته و به یک اردوگاه فعال رسیده است.
وی افزود: این اردوگاه در شهرستان‌ حمیدیه و در یادمان ثامن الائمه دایر است. در حال حاضر ۳۵۲ نفر از آسیب‌دیدگان در اردوگاه‌ واقع در حمیدیه حضور دارند که با توجه به فروکش کردن سیلاب، این تعداد  در حال کاهش است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان  در پایان گفت: از شروع سیل خوزستان تاکنون در مجموع بیش از ۱۵۶ هزار و ۵۰۰ نفر در اردوگاه‌های اسکان اضطراری ساکن و از خدمات جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان خوزستان بهره‌مند شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.