فکری: هنوز بابت ماندن نفت‌مسجدسلیمان در لیگ نگرانیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: هنوز بابت ماندن در لیگ یک نگران هستیم و باید بتوانیم از دیدارهای آینده امتیاز بگیریم تا خیال‌مان از این نظر راحت شود. محمود فکری در خصوص پیروزی ۴ بر صفر تیمش در دیدار با راه‌آهن، اظهار کرد: بازی خوبی بود و توانستیم پیروز شویم. این دیدار برای ما

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: هنوز بابت ماندن در لیگ یک نگران هستیم و باید بتوانیم از دیدارهای آینده امتیاز بگیریم تا خیال‌مان از این نظر راحت شود.
85475 193 1 300x200 فکری: هنوز بابت ماندن نفت‌مسجدسلیمان در لیگ نگرانیم
محمود فکری در خصوص پیروزی ۴ بر صفر تیمش در دیدار با راه‌آهن، اظهار کرد: بازی خوبی بود و توانستیم پیروز شویم. این دیدار برای ما بسیار مهم بود، چرا که هفته قبل بازی‌مان را واگذار کرده بودیم و همین باعث شده بود کمی نگرانی وارد اردوی ما شود. به هر حال نیاز داشتیم بازی با راه‌آهن را ببریم و کمی در جدول سروسامان بگیریم.

وی ادامه داد: در این دیدار از همان دقیقه اول، بسیار خوب کار کردیم و از موقعیت‌ها بهره بردیم و به گل هم رسیدیم. در ادامه نیز موقعیت‌هایی ایجاد کردیم و موفق شدیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم. ما در شروع نیمه دوم نیز موقعیت خوبی داشتیم که از آن بهره نبردیم و در ادامه، کمی حریف فشار آورد ولی خدا را شکر بازیکنانم به خوبی دفاع کردند و به حریف فرصت ندادند و بعد هم که توانستیم دو گل دیگر بزنیم و بازی را با برد به پایان برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: این برد از نظر روحیه و اعتماد به نفس برای بازیکنانم خیلی خوب است و امیدوارم آن‌ها در بازی‌های آینده نیز همین توجه و دقت را داشته باشند تا امتیازات لازم را کسب و بتوانیم خودمان را در لیگ یک تثبیت کنیم و همچنین جایگا‌ه‌مان را بهبود ببخشیم.

وی عنوان کرد: هنوز بابت ماندن در لیگ نگرانیم و باید بتوانیم از دیدارهای آینده نیز امتیاز بگیریم تا خیال‌مان از این نظر راحت شود. به هر حال زمانی‌که من آمدم، تیم از نظر روحیه و اعتماد به نفس و همچنین خودباوری شرایط لازم را نداشت و بازیکنانم خود را باخته بودند و از این جهت کارمان بسیار سخت بود، چرا که باید هم از نظر فنی و هم از نظر روحی با آن‌ها کار می‌کردیم. خدا را شکر با توجه به صحبت‌هایی که داشتیم و همچنین کار فنی که انجام شد، جواب گرفتیم و توانستیم با بردهای اول و دوم، این خودباوری را در بازیکنان ایجاد کنیم. این روند روز به روز بهتر شد ولی باید بگویم دیر صورت گرفت.

فکری در پایان اظهار کرد: جا دارد از مدیریت و مجموعه باشگاه بابت حمایت‌هایی که دارند و تمام امکاناتی که در اختیار ما می‌گذارند، تشکر کنم. تمام هم و غم‌ مجموعه باشگاه، حفظ تیم در لیگ یک است، باید بگویم ما از نظر امکاناتی کمترین مشکلات را هم نداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.