کد خبر : 21344
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1400 - 0:02

قطعات قدیمی باغ رضوان بندرماهشهر بهسازی می شوند

مسئول آرامستان بندرماهشهر گفت: با برنامه از پیش تعیین شده در حال واگذاری قطعات قدیمی جهت نظم دهی بهتر آرامستان هستیم. شایعات تخریب قبور آرامستان صحت نداشته، فقط یک قبر توسط افراد ناشناس به دلایل نامعلوم تخریب که بزودی بازسازی می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خوزتاب از بندرماهشهر، حسن میرزایی مسئول آرامستان بندرماهشهر

مسئول آرامستان بندرماهشهر گفت: با برنامه از پیش تعیین شده در حال واگذاری قطعات قدیمی جهت نظم دهی بهتر آرامستان هستیم. شایعات تخریب قبور آرامستان صحت نداشته، فقط یک قبر توسط افراد ناشناس به دلایل نامعلوم تخریب که بزودی بازسازی می شود.

IMG 20220206 WA0011 قطعات قدیمی باغ رضوان بندرماهشهر بهسازی می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خوزتاب از بندرماهشهر، حسن میرزایی مسئول آرامستان بندرماهشهر اظهار کرد: پس از انتشار خبر تخریب قبور کودکان که شایعی بیش نبود، شهردار بندرماهشهر شخصا پیگیر و در آرامستان حضور پیدا کرد.

وی بیان داشت: فقط شکستن یک قبر توسط افراد ناشناس صورت گرفته که دلیل آن نیز نامعلوم بوده و هیچ اتفاق مشابهی رخ نداده است.

میرزایی افزود: به جهت بهبود، بهسازی و زیباسازی فضای آرامستان قطعات قدیمی را با شرط ترمیم سنگ مزارهای قدیمی، ریشه کن کردن گیاهان خودرو و کف سازی قطعه مربوطه، واگذار کرده ایم و مزارهای قدیمی هیچگونه تخریب و یا آسیبی نخواهند دید.

مسئول آرامستان بندرماهشهر در پایان بیان داشت: با تمام توان سعی در حفاظت از فضای آرامستان داشته و تخریب یکی از قبرها برای ما نیز تاسف انگیز بوده اما این اتفاق هیچگونه ربطی به بهسازی قطعات و ترمیم قبرهای قدیمی ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.