کد خبر : 23081
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 - 10:50

كارگروه تخصصی بررسی تغییر ساعت نوبتكاری در مناطق نفت‌خیز جنوب تشكیل شد

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از تشکیل كارگروه تخصصی بررسی تغییر ساعت نوبتكاری در این شرکت خبر داد.

afa87941 b80b 4b12 9ff3 5ba62046a72a 20220425 094634 كارگروه تخصصی بررسی تغییر ساعت نوبتكاری در مناطق نفت‌خیز جنوب تشكیل شد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، علیرضا دانشی روز یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در دیدار صمیمی با جمعی از کارکنان نوبتکاری واحدهای عملیاتی این شرکت در نمازخانه ولیعصر(عج) ساختمان مرکزی اظهار داشت: در این کارگروه با حضور مسئولان و نمایندگان مدیریت‌ها و ادارات ذیربط و نمایندگان کارکنان نوبتکاری طی ۲ هفته موضوع تغییر ساعت مورد بررسی قرار گرفته و درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: هدف اصلی ما رضایتمندی کارکنان و چرخیدن چرخ سازمان است و بر این اساس تغییر ساعت نوبتکاری باید با لحاظ شرایط کارکنان و شرایط کار انجام شود.

مهندس دانشی با بیان اینکه تصمیمات سازمانی باید مبتنی بر مطالعه و کار کارشناسی باشد گفت: بر این اساس مقرر شد نمایندگان کارکنان نوبتکاری نظرات کارشناسی خود را در این کارگروه مطرح نموده تا به جمع‌بندی نهایی برسیم.

وی گفت: تغییر ساعت نوبتکاری به شرایط پیش از کرونا بر اساس تصمیم دولت اتخاذ شد اما با توجه به درخواست جمعی از کارکنان نوبتکاری، مقرر شد کمیته‌ مذکور در این خصوص تصمیم‌گیری نموده و همه به آن تمکین نمایند.

شایان ذکر است مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به مجرد اطلاع از تجمع کارکنان نوبتکاری تاکید داشتند که نشستی فوری با نمایندگان برگزار شود که طی آن تعدادی از کارکنان نوبتکاری نیز به نمایندگی از سایرکارکنان به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود درباره تغییر ساعت نوبتکاری پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.