كلاهبردار میلیاردی تلگرام دستگیر شد

سرهنگ محمود قاسمی، فرمانده انتظامی لاهیجان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی این شهرستان و ارائه شكایتی در خصوص وقوع كلاهبرداری میلیاردی با استفاده از فضای تلگرام، موضوع به صورت ویژه در دستور كار قرار گرفت. این مقام انتظامی با بیان اینكه ماموران پلیس آگاهی در

سرهنگ محمود قاسمی، فرمانده انتظامی لاهیجان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی این شهرستان و ارائه شكایتی در خصوص وقوع كلاهبرداری میلیاردی با استفاده از فضای تلگرام، موضوع به صورت ویژه در دستور كار قرار گرفت.
555Telegram Hacked 300x200 كلاهبردار میلیاردی تلگرام دستگیر شد
این مقام انتظامی با بیان اینكه ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات تكمیلی متوجه شدند كه مالباخته در فضای تلگرام با خانمی ۳۲ ساله آشنا شده بود، تصریح كرد: این خانم با اسامی جعلی خود را دانشجوی دندانپزشكی معرفی كرده بود.

وی با اشاره به اینكه در این رابطه متهم به بهانه های مختلف اقدام به اخذ مبالغ هنگفتی از مالباخته كرده است، بیان کرد: با تحقیقات وسیع و پیچیده پلیس نهایتا متهم شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ‌قاسمی با تاكید بر اینكه متهم در بازرسی فنی پلیس به كلاهبرداری ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از شاكی اعتراف كرده است، خاطرنشان كرد: متهم با تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.