کد خبر : 10632
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 شهریور 1398 - 5:55

لابی‌گری‌ شرکت کیسون مانع خلع ید از مترو اهواز نخواهد شد

شهردار اهواز گفت: لابی‌گری‌ شرکت کیسون مانع تصمیم اتخاذ شده برای خلع ید این شرکت از پروژه قطار شهری اهواز نمی‌شود. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، موسی شاعری شامگاه دوشنبه در حاشیه شورای سازمان حمل و نقل ریلی در محل استانداری خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد:بارها درخصوص بدعهدی شرکت کیسون تذکر داده شده اما هر

شهردار اهواز گفت: لابی‌گری‌ شرکت کیسون مانع تصمیم اتخاذ شده برای خلع ید این شرکت از پروژه قطار شهری اهواز نمی‌شود.

IMG 20190801 102828 300x203 لابی‌گری‌ شرکت کیسون مانع خلع ید از مترو اهواز نخواهد شد
به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، موسی شاعری شامگاه دوشنبه در حاشیه شورای سازمان حمل و نقل ریلی در محل استانداری خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد:بارها درخصوص بدعهدی شرکت کیسون تذکر داده شده اما هر بار با بهانه از انجام کار شانه خالی کرده است.

وی با اشاره به اینکه خلع ید این پیمانکار در دستور کار قرار دارد افزود: بیش از این ادامه این ظلم را بر مردم شهر اهواز روا نمی دانیم.

شاعری در پاسخ به این سوال که خلع ید پیمانکار چه زمانی انجام می شود توضیح داد: مراحل قانونی خلع ید شرکت کیسون درحال انجام است و به زودی اعلام می شود.

وی با اشاره به اینکه کیسون مطالبه ای بابت صورت وضعیت های خود ندارد یادآور شد: رقم بالایی که به عنوان طلب مطرح کرده نیز جای بحث دارد، همچنین مطرح کردن مساله تعیین فاینانسور در شرایط فعلی از سوی پیمانکار یک نوع خلط مبحث است و درحال حاضر اختلاف بر سر عدم انجام تعهدات این شرکت است.

شاعری گفت: شرکت کیسون بارها در تعهدات کتبی قول رفع نواقص، تکمیل پروژه و پرداخت حقوق کارگران را داده است، تکمیل خط یک پروژه متروی اهواز ۹ ماه زمان نیاز دارد./ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.