کد خبر : 20079
تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1400 - 0:26

تذکر عضو شورای ‌شهر اهواز به مسئولان شهرداری

لزوم اطلاع رسانی جامع به شهروندان پیش از اجرای پروژه های ترافیکی توسط شهرداری

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب Khuztab بخوانید

عضو شورای اسلامی شهر اهواز خطاب به مسؤولان مجموعه شهرداری گفت: در خصوص پروژه هایی که رفت و آمد مردم را تحت تاثیر قرار می دهند و مشکلات ترافیکی به همراه دارند؛ پیش از اجرا اطلاع رسانی جامع و کاملی از طریق سامانه های شهرداری و  فضای مجازی صورت گیرد.

 

PicsArt 11 12 12.20.02 1280x1280 لزوم اطلاع رسانی جامع به شهروندان پیش از اجرای پروژه های ترافیکی توسط شهرداری

 

 

به گزارش پايگاه خبری خوزتابkhuztab ؛ عادل شیشه گری، عضو شورای اسلامی شهر اهواز امروز در شانزدهمین جلسه علنی شورا شهر با اشاره به بسته شدن پل زیرگذر کیان آباد و صیاد شیرازی در هفته اخیر و بروز مشکلات ترافیکی، ضمن عذرخواهی از شهروندان بیان داشت: این مسئله به دلیل اجرای دو عملیات عمرانی همزمان رخ داد و حاصل آن ترافیک سنگین در محدوده کیانپارس، کیان آباد، کیان شهر و گلایه مندی شهروندان بود.

 

عضو شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص این دو عملیات عمرانی عنوان کرد: پیگیری های صورت گرفته نشان از اجرای پروژه عملیات لوله گذاری آب های سطحی در محل زیرگذر کیان آباد و تعویض درزهای انقطاع پل صیاد شیرازی بود؛ دلیل همزمانی این دو پروژه و ایجاد ترافیک تأخیر در ارائه مجوز از سوی پلیس راهور جهت تعویض درزهای انقطاع پل صیاد شیرازی می باشد.

 

شیشه گری خطاب به مسؤولان مجموعه شهرداری تصریح کرد: در خصوص پروژه هایی که رفت و آمد مردم را تحت تاثیر قرار می دهند و مشکلات ترافیکی به همراه دارند؛ پیش از اجرا اطلاع رسانی جامع و کاملی از طریق سامانه های شهرداری و  فضای مجازی صورت گیرد.

 

وی گفت: لازم است در محل اجرای پروژهایی که برنامه زندگی مردم را از حالت عادی خارج می کند، ضمن نصب بنر، تاریخ آغاز و پایان پروژه به اطلاع مردم برسد.

 

عضو شورای اسلامی شهر اهواز در پایان صحبت های خود گفت: در آینده سامانه جامعی برای رصد پروژه هایی که تأثیراتی از جمله ایجاد گره ترافیکی در شهر دارند؛ ایجاد می شود تا با یاری خدا بتوانیم از طریق این سامانه ضمن رصد پروژه ها، مشکلات ترافیکی شهروندان را به حداقل برسانیم.

 

Screenshot 20211112 005841 Telegram 576x1280 لزوم اطلاع رسانی جامع به شهروندان پیش از اجرای پروژه های ترافیکی توسط شهرداری

 

 

در ابتدای هفته جاری شهروندان با ارسال تصاویری به پایگاه خبری خوزتاب از بی توجهی شهرداری اهواز به حقوق شهروندی با مسدود کردن دو محور پرتردد “صیادشیرازی و زیرگذر کیان آباد” بدون اطلاع قبلی و در زمان پیک عبور و مرور ابراز گلایه کردند.

 

.

خوزتاب رسانه مطالبه گر استان خوزستان

WWW.KHZTAB.IR

http://t.me/khuztab

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.