کد خبر : 18032
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1400 - 15:01

مجتبی یوسفی، ویترین استان خوزستان در مجلس/کاشت بذر امید در دل مردم خوزستان با عضویت در هیأت رئیسه مجلس

یادداشت را در سایت خبری خوزتاب khuztab بخوانید

IMG 20210526 WA0089 مجتبی یوسفی، ویترین استان خوزستان در مجلس/کاشت بذر امید در دل مردم خوزستان با عضویت در هیأت رئیسه مجلس

«نماینده ای برای تمام فصول» جمله شناخته شده ای است که بی شک برازنده «مجتبی یوسفی» است. این نماینده فعال، جوان، توانمند و کاربلد، سال گذشته پر سر و صدا بود؛ چه در بهار، چه در تابستان، چه پاییز و چه زمستان.

 

او در یک سال گذشته هم به خوبی نشان داد که توانایی خاصی در پیگیری مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت های مجلس و همراه کردن سایر نمایندگان دارد.

 

نماینده مردم اهواز امروز و تنها پس از یک سال فعالیت، عضو هیئت رئیسه مجلس شد؛ آن هم با رأی قاطع نمایندگان.

 

عضو هیأت رئیسه مجلس شدن مجتبی یوسفی، باعث تقویت مجمع نمایندگان، بهبود وضعیت و پیگیری بهتر مطالبات مردم استان و همچنین تقویت روابط با سایر نماینده ها می شود.

 

نماینده جوان و انقلابی اهواز با تلاش و ورود خود به هیأت رئیسه مجلس بار دیگر بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اعتماد به جوانان و واگذاری میدان به آنها، صحه گذاشت و ثابت کرد، جوانان با روحیه انقلابی و با تفکر خدمت خالصانه می توانند بخش اعظمی از مشکلات مردم و جامعه را حل کنند.

 

یوسفی ابتدا با تعامل خوبی که با نمایندگان برقرار کرد توانست عضو در کمیسیون مهم و حساس تلفیق شود و به دنبال آن دستاوردهای خوبی در زمینه تصویب اعتبارات بیشتر برای استان خوزستان، به ویژه حوزه انتخابیه داشت، این نوید را می دهد که در جایگاه جدید خود، می تواند موفق تر از قبل در راستای پیگیری مطالبات مردم گام بردارد و خدمت کند.

 

مردم استان خوزستان انتظارات و مطالبات روشنی از نمایندگان خود در مجلس دارند و این خواسته ها و انتظارات در مقاطع زمانی، مختلف بوده است؛ بر همین اساس این مهم می تواند بخش زیادی از مطالبات فوق را مرتفع کند.

 

باید توجه داشت به دست آوردن جایگاه در هیأت رئیسه مجلس، ارزشمند و در عین حال ساده نیست و راه‌های یک شبه رسیدن به آن‌ وجود ندارد، که با گسترش ارتباطات با نمایندگان و جلب اعتماد، داشتن اراده و پافشاری کردن، صرف نظر از موانع پیش رو و دشواری‌ها، می‌توان به هدف مورد نظر دست یافت.

 

حضور قابل ستایش نماینده مردم اهواز در هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی غنیمت است و می توان امیدار بود که دستاوردهای بسیار مهم و بزرگی نصیب مردم استان خواهد شد

✍صادق مجدم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.