مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در مجموع تاکنون به ۳۴۶ خانوار شامل ۱۷۳۰ نفر در خوزستان امدادرسانی شده و این عملیات‌ها با حضور ۱۲۹ نیروی عملیاتی در قالب ۲۹ تیم انجام شد

علی خدادادی امروز در جمع خبرنگاران درباره جزئیات امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر خوزستان به مناطق سیلابی اظهار داشت: در شهرک شهید طالقانی (محور آبژدان ـ مسجدسلیمان) اندیکا؛ نیروها و تجهیزات ۲ تیم امداد و نجات به تعداد ۸ نفر همراه با خودروی آمبولانس مستقر شدند. وی افزود: پشتیبانی‌های انجام شده در این مناطق نیز شامل رهاسازی

علی خدادادی امروز در جمع خبرنگاران درباره جزئیات امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر خوزستان به مناطق سیلابی اظهار داشت: در شهرک شهید طالقانی (محور آبژدان ـ مسجدسلیمان) اندیکا؛ نیروها و تجهیزات ۲ تیم امداد و نجات به تعداد ۸ نفر همراه با خودروی آمبولانس مستقر شدند.

وی افزود: پشتیبانی‌های انجام شده در این مناطق نیز شامل رهاسازی ۱۵ نفر در ۵ خودروی گرفتار در سیلاب که در اثر سیل و بارندگی شدید پل شهرک شهید طالقانی(حدفاصل آبژدان و گدار) زیر آب رفته بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه آبگرفتگی پل شهرک شهید طالقانی سبب شد خودرو در دره مجاور سقوط  و یکی از سرنشینان آن دچار حادثه  شود، گفت: این فرد توسط نیروهای امدادی هلال احمر رهاسازی، احیا و به مرکز درمانی منتقل شد اما این مرد ۳۷ ساله پس از انتقال به مرکز درمانی بر اثر شدت جراحات و ضربات وارده جان باخت.

وی بیان کرد: در سطح شهرستان دزفول، شهرک حمزه و عشایر منطقه سیاه منصور، شهیون و عشایر حومه شهر ۹ تیم امداد و نجات(۳۵ نفر) و ۶ خودروی آمبولانس و پشتیبانی مستقر هستند همچنین به ۱۱۷ خانوار امداد رسانی شد.

خدادادی با اشاره به خدمات ارائه شده در شهرستان مسجد سلیمان گفت: در مسجدسلیمان بازار چشمه علی، هشت پنگله، چهاربیشه، مال جونکی، نفتون، مال کریم ۴ تیم امداد و نجات(۲۱ نفر) و ۴ خودروی آمبولانس و پشتیبانی مستقر است همچنین به۵۰ خانوار امداد رسانی‌های لازم انجام شد.

وی افزود: روستاهای دره زرد، انجیره و آسماری باغملک نیز ۲ تیم امداد و نجات(۹ نفر) و ۲خودروی آمبولانس و پشتیبانی مستقر است و به ۲۷ خانوار(۱۳۵ نفر) امداد رسانی شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد: در منطقه شهید چمران(۱۸ کیلومتری)، بخش عقیلی و عشایر حاشیه شهرستان گتوند ۳ تیم امداد و نجات(۱۱ نفره) و ۳ خودروی آمبولانس و پشتیبانی مستقر و به ۴۷ خانوار(۲۳۵ نفر) امداد رسانی شد.

وی با اشاره به شهرستان شوش گفت: در شهرک بختیاری، شهرک ترکاشوند، شهرک سلمان و شهرک عمله نیز ۴ تیم امداد و نجات(۲۰ نفره) و ۲ خودروی آمبولانس و پشتیبانی مستقر  بوده و تاکنون به ۱۲ خانوار(۶۰ نفر) امداد رسانی شد.

خدادادی با بیان اینکه در سطح شهر اهواز، حصیر آباد، کمپلو و منبع آب نیز ۴ تیم امداد و نجات(۱۷ نفره) و ۲ خودروی آمبولانس و پشتیبانی مستقر و به ۲۵ خانوار(۱۲۵ نفر) آسیب دیده امداد رسانی شده است،گفت:  در روستاهای دره بوری، مرادباور، حطی و عشایر حومه شهر شهرستان لالی نیز ۴ تیم امداد و نجات(۱۶ نفره) و۳ خودروی آمبولانس و پشتیبانی مستقر و تاکنون به۶۸ خانوار(۳۴۰ نفر) آسیب دیده امداد رسانی شده است.

وی تصریح کرد: در مجموع تاکنون به ۳۴۶ خانوار شامل ۱۷۳۰ نفر  با حضور ۱۲۹ نیروی عملیاتی در قالب ۲۹ تیم خدمات امدادی ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان افرود: اقلام امدادی توزیع شده تا این لحظه شامل ۱۴۶ دستگاه چادر، ۹۲۰ تخته پتو، ۴۶۹ تخته موکت، ۵۵۰ کیلو پلاستیک پوششی، ۷۰ شعله والور، ۳۰ شعله فانوس، ۷۳۵ قوطی کنسرو، ۵۶۳ کیلو اقلام زیستی از قبیل حبوبات، برنج، قند و شکر، چای، روغن و نمک، ۱۵ ست ظروف، ۱۰۰ گالن آب، ۱۰۰ قوطی پودر لباسشویی و ۱۰۰ قالب صابون است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.