کد خبر : 22993
تاریخ انتشار : شنبه 3 اردیبهشت 1401 - 18:21

مدیرعامل لوله سازی اهواز تاکید کرد: هم افزایی با پارک علم و فناوری / افزایش مشارکت با شرکت های دانش بنیان

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب بخوانید

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در نشست و دیدار با رئیس پارک علم و فناوری خوزستان بر هم‌افزایی با شرکت‌های دانش بنیان و افزایشِ بهره‌گیری از آنها در شرکت لوله سازی اهواز تاکید کرد.

هم افزایی با پارک علم و فناوری افزایش مشارکت با شرکت های دانش بنیان مدیرعامل لوله سازی اهواز تاکید کرد: هم افزایی با پارک علم و فناوری / افزایش مشارکت با شرکت های دانش بنیان

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خوزتاب خبر خوزستان؛ مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در نشست و دیدار با رئیس پارک علم و فناوری بر هم‌افزایی با  شرکت‌های دانش بنیان و افزایشِ بهره‌گیری از آنها در شرکت لوله سازی اهواز تاکید کرد.

 

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در این نشست گفت: پیش از این با توجه به اهمیت شرکت‌های دانش بنیان، تفاهم‌نامه‌ای را با پارک علم و فناوری منعقد کردیم. امسال نیز با توجه به شعار رهبری و سیاستگذاری‌های مدیرانِ شرکت در نظر داریم حداکثر بهره در زمینه‌ی دانش بنیان را ببریم.

 

دکتر خنیفر توضیح داد: در سند راهبردی و چشم انداز شرکت در افق ۱۴۰۵ که منطبق با موازین توسعه پایدار است و در حال تنظیم آن هستیم نیز مقوله‌ی مشارکت با شرکت‌های دانش بنیان به شکلی ویژه دیده شده است.

 

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز افزود: در استراتژی‌هایمان ارتباط با سازمان‌های پارک علم و فناوری و بهره برداری از استارتاپ‌ها و چابک سازی نظام پیشنهادات با هم افزادی پارک علم و فناوری قابل اجرا است.

 

وی با بیان اینکه امسال اورهال کلی را در برنامه‌هایمان داریم افزود: می‌توانیم در این امر از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان نیز استفاده کنیم. ما در خوزستان با بیش از ۱۰۰ شرکت در حال همکاری هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.