کد خبر : 22329
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1400 - 13:06

مدیرعامل پتروشیمی غدیر با فرماندهان سپاه ناحیه مقاومت بسیج بندرماهشهر/مدیرعامل پتروشیمی غدیر: درخشیدن نام ایران در عرصه‌های بین المللی مدیون رشادت‌های پاسداران است

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

مدیرعامل پتروشیمی غدیر به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، با حضور در ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر، با فرماندهان سپاه این شهرستان دیدار و از آنها تقدیر کرد.

IMG 20220307 WA0007 مدیرعامل پتروشیمی غدیر با فرماندهان سپاه ناحیه مقاومت بسیج بندرماهشهر/مدیرعامل پتروشیمی غدیر: درخشیدن نام ایران در عرصه‌های بین المللی مدیون رشادت‌های پاسداران است

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب ، مدیرعامل و جمعی از مدیران این شرکت به مناسبت سوم شعبان‌ و ولادت امام حسین علیه‌السلام، ضمن حضور در ستاد فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر، با اهدای لوح تقدیر از فرماندهان سابق و جدید روز پاسدار را گرامی داشتند.

حسین صفاری مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر، در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام حسین علیه‌السلام، و ارزنده شمردن نامگذاری این روز به نام پاسدار، اظهار کرد: از خودگذشتگی و ایثار را صفات بارز اباعبدالله(ع) بود و این خصوصیات در وجود پاسداران کشور متبلور شده است.

وی با بیان اینکه پاسداری، یک رسالت ارزشمند است، افزود: پاسداران ایران با الهام از شجاعت، ایثار، ازخودگذشتگی، ایمان و فداکاری امام حسین(ع) در راه صیانت و حراست از تمامیّت ارضی ایران‌زمین، صحنه‌هایی فراموش‌نشدنی خلق می‌کنند.

صفاری در پایان، ضمن تاکید بر اینکه اقتدار و درخشیدن نام کشور عزیزمان در تمامی عرصه های بین المللی، مدیون و مرهون رشادت های این پاسداران و سربازان خستگی ناپذیر است، تکریم پاسداران دلاور و جان بر کف را ضروری دانست.

 

IMG 20220307 WA0008 مدیرعامل پتروشیمی غدیر با فرماندهان سپاه ناحیه مقاومت بسیج بندرماهشهر/مدیرعامل پتروشیمی غدیر: درخشیدن نام ایران در عرصه‌های بین المللی مدیون رشادت‌های پاسداران است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.