کد خبر : 7711
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 تیر 1398 - 17:43

مدیریت فرهنگی دانشگاه خاتم الانبیا بهبهان باید به خاطر تخلفات فراوان و فحاشی عزل شود!

درخواست ۱۰ تشکل دانشجویی استان خوزستان: مدیریت فرهنگی دانشگاه خاتم الانبیا بهبهان باید به خاطر تخلفات فراوان و فحاشی عزل شود! “الْعَامِلُ بِالظُّلْمِ وَ الْمُعِینُ لَهُ وَ الرَّاضِی بِهِ شُرَكَاءُ ثَلَاثَتُهُمْ” صدای دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان را شنیدیم و متاثر شدیم. طبق کدام قانون، طبق کدام اخلاق، معاونت به ظاهر فرهنگی یک دانشگاه

درخواست ۱۰ تشکل دانشجویی استان خوزستان: مدیریت فرهنگی دانشگاه خاتم الانبیا بهبهان باید به خاطر تخلفات فراوان و فحاشی عزل شود!

17707mde88c48f 4594 4f5e 88bc 35cddb73bb7c mod 300x92 مدیریت فرهنگی دانشگاه خاتم الانبیا بهبهان باید به خاطر تخلفات فراوان و فحاشی عزل شود!

“الْعَامِلُ بِالظُّلْمِ وَ الْمُعِینُ لَهُ وَ الرَّاضِی بِهِ شُرَكَاءُ ثَلَاثَتُهُمْ”

صدای دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان را شنیدیم و متاثر شدیم.
طبق کدام قانون، طبق کدام اخلاق، معاونت به ظاهر فرهنگی یک دانشگاه به خود اجازه می‌دهد بعد از تمام تبعیض‌ها و ناکارآمدی‌ها، با دندان حرص و طمع و با بی‌اخلاقی تمام دانشجویان را تحت فشار قرار دهد تا مانع از عزل خود شود؟
پس از مشخص شدن نتایج سال‌ها تلقیح امیال شخصی در مدیریت، اعمال فشار برای عدم صدور برنامه‌ها و تخلفات اداری صورت گرفته، عزل ایشان حداقل خواست موجود است.
به استناد به کدام موازین حریم شخصی، برای تحت فشار قرار دادن دانشجویان و تشکل‌ها به حیله‌ی کثیف تماس با خانواده‌‌ی دانشجو متوسل می‌شوند؟
مانده‌ایم که جناب میری طبق کدام اخلاق اسلامی به دانشجویی توهین می‌کند و طبق کدام قانون، اخلاق و حقوق شهروندی و دانشجویی، اقدام به اعمال نفوذ و فشارهای غیر قانونی و بعضا دخالت در امور تشکل‌های اسلامی و عدم توجه به اصل اختیار و استقلال تشکل‌ها برای پس گرفتن امضاهای این تشکل‌ها می‌کند؟
پر واضح و مبرهن است که این اقدامات خودسرانه و زورگویانه توصیه اکید مقام معظم رهبری مبنی بر اصل مطالبه‌گری، عدالت‌طلبی، حق گویی و فضای باز سیاسی در دانشگاه‌ها را نشانه رفته است اما تا کجا؟ تا کجا باید شاهد تداوم این بی‌قانونی‌ها، بی‌عدالتی‌ها و زورگویی‌ها باشیم؟
وجود تبعیض و برخوردهای ناصواب و به دور از عدالت چشم انداز دسترسی به جامعه آرمانی مبتنی بر قانون اساسی را تیره می‌کند. با وجود بسیار تنگ‌نظری‌ها، سنگ اندازی‌ها و اعمال نفوذهای عده‌ای، به راحتی شاهد به مسلخ کشیده شدن وعده دانشگاه امن هستیم.
دانشگاهی که می‌بایست مبدا تحولات باشد، امروز مرکز فشارهای اقتدار گرایان و تمامیت خواهانی شده است که هدفی جز بستن دهان‌ها و شکستن قلم‌ها ندارند و بی‌شک آفات این دور بودن دانشگاه‌ها از فضای گفتمان و آزاد اندیشی دامان جامعه را خواهد گرفت.
در نهایت ما تشکل‌های دانشجویی استان خوزستان ضمن درخواست جدی عزل آقای میری از سِمَت معاونت فرهنگی دانشگاه خاتم الانبیا بهبهان و عذرخواهی ایشان به علت اشتباهات و تخلفات گذشته، امیدواریم محیط دانشگاه‌ها به ریل عدالت و آزادی باز گردد.

والسلام علی من اتبع الهدی

تشکل‌های امضا کننده:
۱_تشکل اسلامی آزاد اندیش دانشگاه منابع طبیعی خوزستان
۲_انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه علوم پزشکی آبادان
۳_انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه منابع طبیعی خوزستان
۴_انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه علوم پزشکی اهواز
۵_انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده نفت اهواز
۶_تشکل مستقل دانشجویی انصار الازهرا(س) دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول
۷_انجمن اسلامی دانشجویان نواندیش دانشگاه شهید چمران اهواز
۸_انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر
۹_انجمن اسلامی فرارو دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول
۱۰_انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.