کد خبر : 23701
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 تیر 1401 - 21:47

مدیر نجومی بگیر و پیمانکار، در پتروشیمی زیر مجموعه وزارت کار!

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

یکی از مدیران نظارتی نجومی بگیر در بندر ماهشهر با شیوه های مختلف پروژه های پیمانکاری این شرکت را هم انجام می دهد!؟

IMG 20220623 WA0021 مدیر نجومی بگیر و پیمانکار، در پتروشیمی زیر مجموعه وزارت کار!

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، باتوجه به تذکرات و پیگیری های رهبر معظم انقلاب در خصوص حقوق های نجومی، گویا این مهم در شرکت های پتروشیمی وابسته به وزارت کار پایان ندارد و همچنان در حال اجراست! غائله ای که در دولت روحانی پاگرفت و در دولت انقلابی رئیسی همچنان توسط باقی مانده های مسئولین دولت مذکور ادامه دارد.

در همین زمینه بنابر اسناد رسیده به این رسانه یکی از مدیران(ب س) شرکت های پتروشیمی(ف) وابسته به هلدینگ تاپیکو در ماهشهر دارای دریافتی حقوق میانگین بالای ۴۱ میلیون تومان در سال ۱۴۰۰ (این مبلغ جدا از پاداش های مختلف که در کارت پارسیان وی واریز می شود است. لازم به توضیح اینکه باتوجه به افزایش تقریبی ۵۳ درصد بر روی حقوق های سال ۱۴۰۱ انتظار می رود که احتمالا وی بالای ۶۰ میلیون تومان در سال جاری دریافتی داشته باشد!) است. همچنین طبق این اسناد وی دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم بوده که بنابر اظهار کارشناسان شرایط احراز چنین سمتی را ندارد!

از آنجا که این شخص خود دارای مسئولیت نظارتی است و باید در صف اول مبارزه با تخلفات باشد (در قسمت دیگر این گزارش آمده است، وی در پروژه های مختلف پیمانی شرکت مذکور به طرق مختلف از جمله معرفی نیرو غیرمتخصص، خرید مصالح ساختمانی و بعضاً مجری ورود می کند که با یک تحقیق مفصل این موارد مشخص می شود)، از مسئولین وزارت کار و… خواهانیم نسبت به این مهم ورود کرده تا با چنین مواردی در آینده روبرو نشویم و در حق کارکنان زحمتکش این مجموعه ها بیش از این اجحاف نشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.