کد خبر : 10119
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 شهریور 1398 - 3:59

مردم خوزستان در بحران های اخیر حماسه آفریدند

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: مردم استان همواره در تمامی صحنه‌ها حضور داشته اند و در بحران های اخیر به خصوص سیل همانند دوران دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند . به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، کیامرث حاجی زاده عصر یکشنبه در نشست شورای اداری استان در سومین روز از هفته

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: مردم استان همواره در تمامی صحنه‌ها حضور داشته اند و در بحران های اخیر به خصوص سیل همانند دوران دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند .
IMG 20190825 235650 300x201 مردم خوزستان در بحران های اخیر حماسه آفریدند
به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، کیامرث حاجی زاده عصر یکشنبه در نشست شورای اداری استان در سومین روز از هفته دولت در محل تالار امام رضا(ع) شرکت مناطق نفتخیز جنوب بیان کرد: خوزستان در سه سال گذشته بحران های مختلفی نظیر زلزله، آتش سوزی ها ، خشکسالی ، سیلاب و زمین لرزه را تجربه کرده است.
وی گفت: نظام ما یک نظام مردم سالار دینی است و نقد منصفانه در آیین ما آمده است ؛ خوزستان در سه سال اخیر درشرایط بحرانی مدیریت شده و اگر می‌خواهیم نحوه مدیریت مسوولان استان را نقد کنیم باید با توجه به بحران هایی که خوزستان با آن ها درگیراست نقد شود.
وی با اشاره به آغاز هفته دولت افزود: هفته دولت فرا رسیده و باید تمامی خدمات دولت را در سال گذشته برای مردم بازگو کنیم و هر جایی که نقطه ضعفی وجود داشته دلایل آن را اعلام کنیم ،واقعیت ها بیان شود و در صورت کاستی و یا ضعف در عملکرد از مردم معذرت خواهی کنیم.
حاجی زاده افزود: یک حرکت جدیدی در استان برای بازسازی زیرساخت ها آغاز شده است و اعتبارات خوبی در سال ۹۶ برای خوزستان در دولت برای بهسازی زیرساخت هامصوب شد ، در سال ۹۵ و در پی بحران گرد و خاک زیرساخت‌های برق وآب خوزستان و به خصوص اهواز آسیب های جدی دید که زیرساخت های این ۲ بخش در حال بهسازی است.

وی گفت: تعامل و همدلی مسئولان همچنان باید حفظ شود تا بتوانیم تمام خدماتی را که دولت برای مردم انجام می‌دهد را به خوبی مدیریت کنیم.

رتبه آموزشی خوزستان زیبنده مردم آن نیست

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان هم در این نشست با اشاره به اهمیت توجه به عدالت آموزشی در آموزش وپرورش گفت: این موضوع در بحث قبول شدگان آزمون سراسری مطرح است که چه تعداد از پذیرفته شدگان کنکور از مناطق محروم و روستاها هستند و تا چه اندازه عدالت آموزشی در استان رعایت شده است.

علی حسین حسین زاده بیان کرد: توجه به عدالت آموزشی در آموزش و پرورش مهم ترین موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد ‌و یکی از رویکردهای استانداری خوزستان توجه به دانش آموزان مناطق محروم ‌و روستایی است ودر این راستا کارهای زیادی دراستان انجام گرفته است.
وی افزود: براساس سند آموزشی رتبه آموزش وپرورش خوزستان بسیار پایین است و این شایسته خوزستان نیست و نیاز به برنامه ریزی بیشتری دراین بخش هستیم.
حسین زاده ادامه داد: : آموزش وپرورش به تنهایی نمی تواند برای ارتقا سطح آموزش استان کار کند و برای ارتقای شاخص های آموزشی در استان تمامی دستگاه های فرهنگی به آموزش وپرورش کمک کنند.
وی با اشاره به کارهایی که در استان برای ارتقا سطح آموزشی و ایجاد عدالت آموزشی انجام گرفته است افزود: طرح جوانه ها در استان با همت خیران برای کمک به دانش آموزان مناطق محروم با پرداخت بورسیه تحصیلی به یک هزار دانش آموز انجام گرفت.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان ادامه داد: طرح دانش آموزان باز مانده از تحصیل از دیگر طرح های حمایتی از آموزش وپرورش استان بود که طی ۲ سال گذشته این طرح انجام گرفت و ادامه تحصیل این دانش آموزان نیز رصد شد./ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.