کد خبر : 20605
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 - 16:52

مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در اهواز افتتاح شد

مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در کیانشهر اهواز با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال روز شنبه همزمان با هفته حمل و نقل افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خوزتاب، ️غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در آیین افتتاح این مرکز با بیان اینکه خوزستان دارای ۶ مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین است اظهار کرد: ۲ مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین نیز تا چهار ماه آینده در شهرهای خرمشهر و اندیمشک افتتاح می شوند تا خودروهای سنگین نیز معاینه فنی شوند.

غلامعباس بهرامی نیا همچنین از توزیع کلاه ایمنی بین تعدادی از راکبان موتورسیکلت در اهواز خبر داد و گفت: به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری به صورت نمادین تعدادی کلاه ایمنی به موتورسواران در اهواز اهدا شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به تصادفات منجر به فوت راکبان موتور سوار گفت: موتورسواران با توجه به شرایطی که دارند، در صورت تصادف و ضربه به سر در معرض خطر جدی قرار دارند لذا باید استفاده از کلاه ایمنی را جدی بگیرند.

وی با اشاره به توزیع رایگان کلاه ایمنی بین موتورسواران در خوزستان خاطر نشان کرد: در طول سال تعداد ۶ هزار عدد کلاه ایمنی بین موتور سواران این استان توزیع می‌شود.

رئیس مرکز معاینه فنی خودرو کیانشهر اهواز نیز اظهار کرد: این مرکز دارای ۲ خط معاینه فنی خودروی سبک با دستگاه های مدرن است.

فریدون کرمی با اشاره به ارایه خدمات فنی رایگان به مدافعان سلامت و امنیت استان به مدت یک هفته گفت: به پاس فداکاری مدافعان سلامت و کادر درمان همچنین رشادت‌های مدافعان نظم و امنیت این مجموعه به مدت یک هفته به صورت رایگان خودرهای آنها را معاینه فنی می کند.

وی تصریح کرد: انجام معاینه فنی خودرو باعث افزایش سطح ایمنی، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده‌ها و حفظ محیط ‌زیست است‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.