کد خبر : 26549
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اسفند 1401 - 18:10

تکرار تلخ

مرگ دختر جوان اهوازی حین جراحی زیبایی

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در خوزتاب بخوانید

رییس بیمارستان میلاد اهواز ضمن تایید فوت دختر ۲۳ ساله حین جراحی زیبایی در این بیمارستان ، توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد

جراحی زیبایی 360x240 1 مرگ دختر جوان اهوازی حین جراحی زیبایی

به گزارش خوزتاب ؛ دکتر عبدالحکیم آباریان گفت: روز چهارشنبه (۲۴ اسفندماه۱۴۰۱) “شکیلا. م” دختر ۲۳ ساله اهوازی برای انجام عمل زیبایی انتقال چربی شکم به باسن، به بیمارستان میلاد اهواز مراجعه کرد و از ساعت ۱۵ همان روز وارد اتاق عمل شد و ساعت ۱۹ ضربان قلب وی کاهش یافت و تنفس وی مختل شد.

وی با بیان اینکه این دختر پیشتر چهار نوبت سابقه عمل جراحی داشته است، افزود: ساعت ۲۱ پزشک متخصص قلب، اکو را انجام و آمبولی (گیر کردن چربی روی قلب که مانع خروج خون از قلب می‌شود) را تشخیص داد؛ و در نتیجه این وضعیت، دختر فوت کرد.

رئیس بیمارستان میلاد اهواز گفت: پزشکی قانونی و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز در جریان هستند و پرونده به آن‌ها گزارش شده و در حال بررسی همه جانبه موضوع هستیم.

کالبد شکافی نیز توسط پزشک قانونی انجام شد و نتیجه در روزهای آینده اعلام می شود.

 

👈گفتنی است سال گذشته نیز دختر نخبه اهوازی(مهرنوش جعفری) که در کنکور همان سال حائز رتبه ۷۰ کشوری شده بود در جریان عمل زیبایی(تزریق ژل_چربی) در یکی از کلینیک‌های کیانپارس، بر اثر دریافت دوز بالایی از داروی خاص دچار ایست قلبی شد‌ و جان باخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.