مرگ ۱۳۵ خوزستانی در اثر غرق‌ شدگی

مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان با اشاره به مرگ ۱۳۵ خوزستانی در سال گذشته بر اثر غرق‌شدگی گفت: در ۱۰ سال اخیر خوزستان همواره از نظر مرگ و میر ناشی از غرق‌شدگی، جزو سه استان نخست کشور بوده است.    دکتر فرزاد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: در سال گذشته

مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان با اشاره به مرگ ۱۳۵ خوزستانی در سال گذشته بر اثر غرق‌شدگی گفت: در ۱۰ سال اخیر خوزستان همواره از نظر مرگ و میر ناشی از غرق‌شدگی، جزو سه استان نخست کشور بوده است.
  139201150000494 300x209 مرگ 135 خوزستانی در اثر غرق‌ شدگی
دکتر فرزاد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: در سال گذشته ۱۳۵ خوزستانی شامل ۲۱ زن و ۱۱۴ مرد، در اثر غرق‌شدگی جان خود را از دست دادند. بیشترین مرگ و میر ناشی از غرق‌شدگی در فصل تابستان و در ماه‌های گرم سال اتفاق می‌افتد.
وی تصریح کرد: در استان خوزستان به علت گرمای هوا و وجود آب‌های سطحی و رودخانه‌ها، آمار غرق‌شدگی به نسبت سایر استان‌ها بالا است به صورتی که ما در اکثر شهرهای استان، رودخانه‌ها و آب‌های سطحی داریم که مردم به شنا در این آب‌ها می‌پردازند.
مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان عنوان کرد: متاسفانه مردم هم خیلی مقید به رعایت موارد ایمنی نیستند. در سیستان و بلوچستان با وجود گرمای شدید هوا، آمار غرق‌شدگی مانند خوزستان نیست و علت آن نبود رودخانه‌ها و آب‌های سطحی قابل توجه در استان سیستان و بلوچستان است.
حسینی بیان کرد: در حدود ۱۰ سال اخیر، خوزستان از نظر آمار مرگ و میر ناشی از غرق‌شدگی، همواره جزو سه استان نخست کشور بوده و اکثرا پس از استان مازندران در جایگاه دوم یا سوم تعداد متوفیان ناشی از غرق‌شدگی قرار گرفته است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.