کد خبر : 23419
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 خرداد 1401 - 13:16

مسابقات دارت و تیراندازی ناشنوایان بندرماهشهر با معرفی نفرات برتر به پایان رسید

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

این دوره از مسابقات ناشنوایان شهرستان بندرماهشهر به مناسب هفته ملی بدون دخانیات در دو رشته دارت و تیراندازی با حضور بانوان و آقایان، ۱۰ خردادماه در سالن تیراندازی شهرداری این شهرستان برگزار شد.

20220602 131152 مسابقات دارت و تیراندازی ناشنوایان بندرماهشهر با معرفی نفرات برتر به پایان رسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خوزتاب از بندرماهشهر، هیئت ناشنوایان شهرستان بندرماهشهر به مناسب هفته جهانی بدون دخانیات ، مسابقاتی در سه رشته تیراندازی ، دارت و فوتبال دستی برگزار کرد، که به دلیل استقبال پرشور ناشنوایان و کم شنوایان عزیز شهرستان و ازدحام جمعیت در سالن مسابقات ، رشته فوتبال دستی در این دوره از مسابقات برگزار نشد.

این مسابقات با حضور جهاد پژوهان، رئیس هیئت‌ و محبوبه فغان زاه، نایب رئیس هیئت ناشنوایان بندرماهشهر و کارشناسان ورزش شهرستان برگزار ۴۰ ورزشکار ناشنوا با یکدیگر به رقابت پرداختند.

جهاد پژوهان، رئیس هیئت ناشنوایان شهرستان بندرماهشهر در خصوص برگزاری مسابقات متعدد و شناسایی استعدادهای ناشنوا و کم شنوا شهرستان برای مسابقات استانی و کشوری در این دو رشته خبر داد و گفت: استعدادهای خوب و قابل توجه در آقایان و بانوان ناشنوا و کم شنوا شهرستان بندرماهشهر در رشته های مختلف وجود دارد که در آینده این نفرات شناسایی و سپس با برنامه ریزی های مناسب جهت شرکت در مسابقات استانی و کشوری فرستاده می‌شوند.

رئیس هیئت ناشنوایان بندرماهشهر ادامه داد و گفت: با توجه به شعار هفته ملی دخانیات که دخانیات را تهدیدی برای سلامت و محیط زیست ما عنوان کرده است، امیدواریم با برگزاری مسابقات متعدد در رشته های برگزيده به ناشنوایان و کم شنوایان بندرماهشهر خدمتی کرده باشیم.

محبوبه فغان زاده ، نایب رئیس هیئت ناشنوایان ضمن اعلام اسامی نفرات برتر آقایان و بانوان عنوان کرد: ناشنوایان و کم شنوایان بندرماهشهر با همکاری و استقبال پرشور خود  توانستند این مسابقات را به با بالاترین کیفیت در دو رشته تیراندازی و دارت برگزار و امتیازات خوبی را کسب کنند.

نایب رئیس هیئت ناشنوایان بندرماهشهر اسامی نفرات برتر را اعلام کرد که به شرح زیر است:

در این رقابت ها در رشته تیراندازی بانوان به ترتیب؛ فرشته عبادی ، عاطفه دریس و پروین رئیسی زاده نفرات اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته دارت بانوان به ترتيب نفرات اول تا سوم؛ مهین عبادی ، پیمانه افشار، فاطمه عبادی این عناوین را کسب کردند.

در رشته تیراندازی آقایان به ترتیب؛ محمد علی خاکسار، مهدی غبیشاوی ، حسن مطوری معرفی شدند.

در رشته دارت آقایان به ترتیب؛ حسین عساکره، خلف صالحی و حسن عثمانی مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در پایان این مسابقات به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

 

IMG 20220601 WA0007 مسابقات دارت و تیراندازی ناشنوایان بندرماهشهر با معرفی نفرات برتر به پایان رسید

 

IMG 20220601 WA0020 مسابقات دارت و تیراندازی ناشنوایان بندرماهشهر با معرفی نفرات برتر به پایان رسید IMG 20220601 WA0025 مسابقات دارت و تیراندازی ناشنوایان بندرماهشهر با معرفی نفرات برتر به پایان رسید IMG 20220601 WA0014 مسابقات دارت و تیراندازی ناشنوایان بندرماهشهر با معرفی نفرات برتر به پایان رسید IMG 20220601 WA0009 مسابقات دارت و تیراندازی ناشنوایان بندرماهشهر با معرفی نفرات برتر به پایان رسید IMG 20220601 WA0006 مسابقات دارت و تیراندازی ناشنوایان بندرماهشهر با معرفی نفرات برتر به پایان رسید IMG 20220601 WA0003 مسابقات دارت و تیراندازی ناشنوایان بندرماهشهر با معرفی نفرات برتر به پایان رسید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.