مصدوم شدن ۳ نفر در مجلس عروسی در گتوند

رسم غلط تیراندازی شبانه در مراسم عروسی در روستای مرتضی از توابع بخش عقیلی شهرستان گتوند موجب مصدومیت ۳نفر شد. شامگاه چهارشنبه در مجلس عروسی در روستای مرتضی از توابع بخش عقیلی شهرستان گتوند یکی از شرکت کننده در مراسم اقدام به تیراندازی با اسلحه ساچمه ای کرد که به علت ناتوانی در کنترل اسلحه

رسم غلط تیراندازی شبانه در مراسم عروسی در روستای مرتضی از توابع بخش عقیلی شهرستان گتوند موجب مصدومیت ۳نفر شد.
download 1 مصدوم شدن 3 نفر در مجلس عروسی در گتوند
شامگاه چهارشنبه در مجلس عروسی در روستای مرتضی از توابع بخش عقیلی شهرستان گتوند یکی از شرکت کننده در مراسم اقدام به تیراندازی با اسلحه ساچمه ای کرد که به علت ناتوانی در کنترل اسلحه ۲ مرد حدود ۳۶ ساله و یک نوجوان ۹ ساله مورد اصابت تیر ساچمه ای قرار گرفته و مصدوم شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند روز پنجشنبه با بیان اینکه این حادثه حدود ساعت ۲۲:۳۴ دقیقه چهارشنبه شب رخ داده است گفت:مصدومان این حادثه با کمک اهالی محل و نیروهای فوریت های پزشکی به بیمارستان کارون گتوند منتقل شدند.

یوسف بهداروندی ادامه داد: ۲مصدوم این حادثه پس انجام اقدامات اولیه درمانی با آمبولانس فوریت های پزشکی شهرستان گتوند به بیمارستان بزرگ دزفول انتقال داده شدند.

رسم غلط تیراندازی در محافل به ویژه آیین های عروسی و عزا در برخی شهرهای خوزستان و استان های همجوار، این مجالس را به مصیبتی برای شرکت کنندگان تبدیل کرده است.

در برخی از طوایف شهرستان گتوند تعهد نامه منع تیراندازی امضا شده است ولی در برخی از مناطق دیگر این شهرستان هنوز شاهد تیراندازی در مجالس عروسی و عزا هستیم.

شهرستان گتوند با ۷۴ هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند ، صالح شهر ، ترکالکی ، سماله ، جنت مکان و نیز ۴۵ روستا می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.