علی قربانی به عنوان مدیرکل سازمان نوسازی مدارس خوزستان معارفه شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب،ظهر امروز ۲۹ بهمن‌ماه ۹۷ آئین تودیع و تکریم مهندس رضا رضایی و معارفه مهندس علی قربانی به عنوان مدیرکل جدید نوسازی مدارس خوزستان با حضور دکتر جمالزاده معاون پشتیبانی و توسعه نوسازی مدارس کشور،دکتر حسین زاده معاون امنیتی سیاسی استانداری، دکتر تقی‌زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و رضوانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب،ظهر امروز ۲۹ بهمن‌ماه ۹۷ آئین تودیع و تکریم مهندس رضا رضایی و معارفه مهندس علی قربانی به عنوان مدیرکل جدید نوسازی مدارس خوزستان با حضور دکتر جمالزاده معاون پشتیبانی و توسعه نوسازی مدارس کشور،دکتر حسین زاده معاون امنیتی سیاسی استانداری، دکتر تقی‌زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و رضوانی مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان و جمعی از مسئولین استان و کارکنان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در تالار طلائیه اهواز برگزار شد

455706258 372374 300x232 علی قربانی به عنوان مدیرکل سازمان نوسازی مدارس خوزستان معارفه شد

IMG 20190218 155406 963 300x300 علی قربانی به عنوان مدیرکل سازمان نوسازی مدارس خوزستان معارفه شد

?جمالزاده اظهار داشت: ۳۰ درصد مدارس کشور فرسوده و نیاز به نوسازی دارد که حداقل ۹۰هزار میلیارد تومان برای ساخت این مدارس هزینه نیاز است؛ همچنین مطابق سند بنیادین تحول آموزش و پرورش، فضای آموزشی استاندارد به ازای هر دانش آموز ۸متر مربع است

? حسین زاده معاون امنیتی سیاسی استانداری خوزستان با اشاره به سهم بسیار زیاد افتتاحیه های عمرانی سازمان نوسازی مدارس در دهه فجر ، عنوان کرد: یکی از نقاط تاریک استان در گذشته وضعیت مدارس و وجود مدارس کانکسی زیاد بود که با همت اقای رضایی بسیاری از این مشکلات برطرف شده و مدارس کانکسی نیز در حال برچیده شدن هستند.

وی ضمن تاکید بر جایگاه رفیع معلمان و جامعه آموزش و پرورش گفت: امیدوارم مهندس قربانی با همکاری همه کارکنان سازمان نوسازی و مسئولین استانی در پست جدید خود موفق و خدمتگذار مردم باشد.

 

? رضا رضایی مدیرکل پیشین نوسازی مدارس خوزستان اظهار داشت: در ۴سال خدمتم بعنوان مدیرکل نوسازی، تمام مناطق استان را به یک‌چشم میدیدم تا در حق منطقه ای اجحاف نشود.

رضایی عنوان کرد: شروع مدیریتم در سال ۹۳ دوره سختی بود زیرا اعتبارات نوسازی در آن سال به شدت کاهش یافته بود.

وی ادامه داد: بیش از ۴۰۰ فضای آموزشی نیمه کاره در استان بود که بسیاری از آنها به دلیل شرایط دانش آموزان در آن مناطق اولویت کارمان بودند ، همچنین در بحث نوسازی مدارس خشتی ناایمن و برچیدن مدارس کانکسی و غیرایمن و تجهیز مدارس و ساخت سالن و چمن مصنوعی تلاش و کار بسیاری کردیم.

 

رضایی گفت: ۶۰ درصد پروژه هایی که در استان خوزستان ابلاغ شده بود در مناطق روستایی و ۴۰درصد در مناطق شهری بود و این نشان از نگاه ویژه به مناطق محروم استان دارد ؛ امسال نیز  از طرف سازمان نوسازی مدارس بیشترین اعتبارات برای نوسازی مدارس خوزستان اختصاص داده شد .

وی در پایان گفت: از همکاران عزیز،مسئولین، بخش خصوصی، خیرین و استاندار خوزستان که نگاه ویژه ای به نوسازی مدارس استان داشته تشکر و قدردانی میکنم.

 

? تقی زاده مدیرکل اموزش و پرورش خوزستان:

هیچ تغییری در جامعه بوجود نمی آید مگر اینکه ابتدا تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش یک سرزمین تغییر حاصل شود

تقی زاده گفت: لازم است مدارس خوبی داشته باشیم و از همه ظرفیت ها برای کمک به آموزش و پرورش استفاده کنیم‌ اما لازمه اصلی پیشرفت کشور این است که فرزند این سرزمین از کودکی بداند به چه بیاندیشد و برای چه چیزی دل بسوزاند

وی اظهار داشت: در ۴سالی که با آقای رضایی همکاری کردیم از دامنه های زاگرس تا سواحل خلیج فارس همه مانند فرزندان مان بودند.

مهندس رضایی با تمام تلاش از هیچ فعالیتی دریغ نکرد و تمام توان خود و مجموعه نوسازی مدارس را برای موفقیت بکار گرفته بود.

 

? علی قربانی مدیرکل جدید نوسازی در جلسه معارفه خود اظهار داشت:

این جلسه برای تقدیر از زحمات چندین ساله مهندس رضایی در سازمان نوسازی مدارس خواهد بود زیرا تلاش های مهندس رضایی به معنای واقعی شبانه روزی بود.

قربانی عنوان کرد: برای تغییر و مثمر ثمر بودن نیاز به کمک همه شما دارم.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در پایان اهداف کلی خود را ؛

جلب مشارکت حداکثری مجمع خیرین مدرسه ساز

تعامل سازنده با دستگاه های اجرایی استان خوزستان

ارتقای سطح کیفی پروژه های آموزشی و پرورشی

و توجه ویژه به معیشت کارکنان زحمت کش نوسازی مدارس بیان کرد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.