کد خبر : 6504
تاریخ انتشار : جمعه 27 اردیبهشت 1398 - 4:46

باید از منافع شهرداری به نفع منافع مردم بگذریم

سرپرست شهرداری اهواز گفت: باید از منافع شهرداری به منافع مردم بگذریم تا بتوانیم فرصت های بیشتری برای توسعه شهر ایجاد کنیم. به پزارش خوزتاب، موسی شاعری روز پنجشنبه حاشیه هفتاد و نهمین نشست علنی شورای شهر اهواز با موضوع عزل و نصب شهردار این کلانشهر در جمع خبرنگاران گفت: معتقد هستم شهرداری باید رویکرد

سرپرست شهرداری اهواز گفت: باید از منافع شهرداری به منافع مردم بگذریم تا بتوانیم فرصت های بیشتری برای توسعه شهر ایجاد کنیم.

IMG 20190517 124859 486 300x300 باید از منافع شهرداری به نفع منافع مردم بگذریم

به پزارش خوزتاب، موسی شاعری روز پنجشنبه حاشیه هفتاد و نهمین نشست علنی شورای شهر اهواز با موضوع عزل و نصب شهردار این کلانشهر در جمع خبرنگاران گفت: معتقد هستم شهرداری باید رویکرد اجتماع محور داشته باشد.

وی با اشاره به لزوم ایجاد انضباط ساختاری و مالی در شهرداری اهواز ادامه داد: باتوجه به شرایط اقتصادی فعلی روی مشارکت مردمی حساب کرده ایم.
سرپرست شهرداری اهواز درخصوص جبران عقب ماندگی این شهر بیان کرد: مشکلات اهواز زیاد است اما این قول را می دهم با برنامه ریزی و بهره گیری از همه ظرفیت ها در حد توان بخشی از این مشکلات را برطرف کنیم.

به گزارش خوزتاب اعضای شورای اسلامی شهر اهواز روز پنجشنبه از مجموع ۱۳ رای، با ۱۱ رای موافق منصور کتانباف شهردار فعلی را برکنار کردند و موسی شاعری با ۱۱ رای موافق به عنوان سرپرست شهرداری اهواز تعیین شد.
موسی شاعری با موافقت همین تعداد اعضا تا صدور حکم وزارت کشور سرپرست شهرداری اهواز خواهد بود. وی پیش از این معاون امور فرهنگی شهرداری اهواز بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.