کد خبر : 7448
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 خرداد 1398 - 13:00

موسی شاعری کریمی به عنوان جوان‌ترین شهردار کلانشهرهای ایران منصوب شد

موسی شاعری به عنوان جوان‌ترین شهردار کلانشهرهای کشور سکان مدیریت شهری اهواز را برعهده گرفت. پیش از این شورای شهر اهواز با رای قاطع موسی شاعری را با ۳۹ سال سن به عنوان شهردار منتخب کلانشهر اهواز جهت صدور حکم مسؤولیت به وزارت کشور معرفی کرده بود. شورای شهر اهواز در جلسه ۲۶ اردیبهشت خود

موسی شاعری به عنوان جوان‌ترین شهردار کلانشهرهای کشور سکان مدیریت شهری اهواز را برعهده گرفت.

98733 761 300x162 موسی شاعری کریمی به عنوان جوان‌ترین شهردار کلانشهرهای ایران منصوب شد

پیش از این شورای شهر اهواز با رای قاطع موسی شاعری را با ۳۹ سال سن به عنوان شهردار منتخب کلانشهر اهواز جهت صدور حکم مسؤولیت به وزارت کشور معرفی کرده بود.

شورای شهر اهواز در جلسه ۲۶ اردیبهشت خود منصور کتانباف را برکنار و موسی شاعری را با ۱۱ رأی به‌عنوان شهردار این کلانشهر معرفی کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری کلانشهر اهواز، مسؤول روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان خوزستان و رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی کانون‌های تبلیغاتی خوزستان از جمله سوابق موسی شاعری هستند.

مهدی جمالی نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور در این باره گفت: بر اساس تبصره ۳ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، انتصاب شهرداران در شهرهای با جمعیت بیشتر از ۲۰۰ هزار نفر و مراکز استان بنا به پیشنهاد شورای شهر و حکم وزیر کشور صورت می‌گیرد.

متن حکم رحمانی فضلی در خصوص انتصاب موسی شاعری کریمی به این شرح است:
«در اجرای تبصره (۳) ذیل بند یک ماده (۸۰) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، مصوب ۱٫۳٫۱۳۷۵ با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر اهواز و نظر به تجارب ارزنده به موجب این حکم، جناب عالی را به سمت شهردار اهواز منصوب می‌کنم.

امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهر و توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری و به کارگیری خلاقیت و نوآوری در اداره امور شهر، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و سیاست‌های دولت تدبیر و امید میسر گردد.

توفیقات روزافزون جنابعالی را در ایفای کامل مسؤولیت محوله از خداوند متعال مسئلت دارد».

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.