“موشی” که صورت یک نوزاد را در بیمارستان اهواز خراش داد

 اخیرا انتشار مطلبی در فضای مجازی با تیتر  “حمله موش به صورت نوزاد در بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز” ، منتشر شده است. در این مطلب آمده است:  در روزهای گذشته پس از تولد یک نوزاد در بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز در هنگام خواب مادر و نوزاد یک موش به نوزاد حمله و به صورت

 اخیرا انتشار مطلبی در فضای مجازی با تیتر  “حمله موش به صورت نوزاد در بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز” ، منتشر شده است.
در این مطلب آمده است:  در روزهای گذشته پس از تولد یک نوزاد در بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز در هنگام خواب مادر و نوزاد یک موش به نوزاد حمله و به صورت این نوزاد. آسیب می زند.
بارگیری موشی که صورت یک نوزاد را در بیمارستان اهواز خراش داد
در همین زمینه یکی از کارکنان بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز با تایید این خبر گفته است: مادر این نوزاد با صورت خونین فرزند خود مواجه و آشفته شد و حتی پاسخ مناسبی به این مادر داده نشد . وی افزود: پس از این حادثه، صورت این نوزاد بخیه خورد.
پس از انتشار این مطلب ، روابط عمومی مركز آموزشي درماني امام خميني (ره ) اهواز ، توضیحاتی در این رابطه منتشر کرد.
در این توضیحات آمده است: نوزاد مذكور كه حاصل زايمان چهارم مادر بوده است در روز هفتم پس از زايمان در بخش زنان اين بيمارستان در كنار مادر و در درون كات نوزادي بستري و تحت مراقبت قرار داشت.
حدود ساعت ٤ بامداد با گريه كودك و صداي مادر، پرسنل بخش مذكور بر بالين نوزاد و مادر حاضر مي شوند و با مشاهده آثار خراشيدگي بلافاصله اقدامات لازم جهت شستشو و پانسمان خراشيدگي ها براي نوزاد انجام مي شود.
پس از آن مادر و نوزاد تحت مراقبت ويژه قرار مي گيرند و مشاوره تخصصي عفوني و گوش و حلق و بيني جهت نوزاد انجام مي شود و داروهاي لازم و واكسن مربوطه نيز تجويز مي گردد و سپس بدون وجود مشكل حاد، مادر و نوزاد ٢٤ ساعت بعد ترخيص مي شوند و همچنين پيگيري متعاقب مداوم تا زمان بهبودي كامل انجام مي گردد.
با اين حال هر چند تاكنون هيچ مدركي دال بر مشاهده جوندگان احتمالي بر بالين نوزاد گزارش نشده است ولي اين مركز با پيش بيني همه احتمالات اقدامات لازم و مورد نياز را انجام داده است.
بخش زنان و مامايي بيمارستان امام خميني (ره) اهواز با دارا بودن ٥٠ تخت، روزانه پذيراي بيش از ٨٠ بيمار از شهر اهواز، ساير شهرستانها و حتي استانهاي مجاور و همواره با مراجعه بيش از ظرفيت مواجه است ولي در عين حال بدون وقفه به بيماران مختلف در حال خدمات رساني تخصصي و فوق تخصصي است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.