میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی به آبادان بازگشت

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان، میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۷ به آبادان واگذار شد. رضا لایق، دبیر فدراسیون کشتی درباره سرانجام تعیین میزبان جام جهانی کشتی فرنگی پس از مشکلاتی که در عمل نکردن مسوولان خوزستانی به تعهدات‌شان به وجود آمد، اظهار کرد: پس از این اتفاقات مسوولان استانی خوزستان قرارداد هتل‌ها

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان، میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۷ به آبادان واگذار شد.

84550 199 میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی به آبادان بازگشت

رضا لایق، دبیر فدراسیون کشتی درباره سرانجام تعیین میزبان جام جهانی کشتی فرنگی پس از مشکلاتی که در عمل نکردن مسوولان خوزستانی به تعهدات‌شان به وجود آمد، اظهار کرد: پس از این اتفاقات مسوولان استانی خوزستان قرارداد هتل‌ها برای اسکان تیم‌ها و مهمانان را منعقد کردند و موضوع اسکان و تغذیه حل شد.

او افزود: هنوز مشکل ترانسفر تیم‌ها حل نشده است و درست نیست که مسوولان استان خوزستان به این خاطر که فدراسیون کشتی در این فرصت محدود تا آغاز جام جهانی تحت فشار قرار دارد این گونه عمل کنند. امیدوارم هر چه‌ سریع‌تر به تعهدات خودشان به طور کامل عمل کنند تا مشکلی در میزبانی جام جهانی به وجود نیاید.

لایق با بیان این که از امروز (شنبه) حضور مهمانان خارجی در ایران آغاز می‌شود، گفت‌: مسوولان استان خوزستان باید هر چه‌ سریع‌تر هزینه‌های ترانسفر تیم‌ها را پرداخت کنند تا کار جلو برود.  میزبانی مسابقات بار دیگر به آبادان بازگشت، چرا که ما دوست داریم مردم خون گرم استان خوزستان را خوشحال کنیم، اما در مقابل امیدواریم که مسوولان استانی هر چه‌ سریع‌تر به تعهدات باقی‌ مانده خود عمل کنند.

جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۷ با حضور ۸ تیم برتر جهان شامل ایران، روسیه،آذربایجان، ترکیه،بلاروس،اوکراین،آلمان و قزاقستان در روزهای ۲۶ و ۲۷ اسفندماه جاری در سالن کوثر آبادان برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.