کد خبر : 9569
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مرداد 1398 - 12:58

نامه ای به دکتر کهرام از طرف تعدادي از مسولين ومعاونين و اعضاء ستادانتخاباتی دکتر روحانی در سال ٩٦ !!!

نامه ای به دکتر کهرام از طرف تعدادي از مسولين ومعاونين و اعضاء ستادانتخاباتی دکتر روحانی در سال ٩٦ !!! دکتر جان سلام ، تهران هوا چطوره نامه ی سراسر درد و دل ت را خواندیم و کمی هم برایت اشک ریختیم!!!….اما ستاد انتخابات !!!تعریف خاصی دارد و صرفا حکم شما محدود به همان دوره

نامه ای به دکتر کهرام
از طرف تعدادي از مسولين ومعاونين و اعضاء ستادانتخاباتی دکتر روحانی در سال ٩٦ !!!

نامه 300x200 نامه ای به دکتر کهرام  از طرف تعدادي از مسولين ومعاونين و اعضاء ستادانتخاباتی دکتر روحانی در سال ٩٦ !!!

دکتر جان سلام ، تهران هوا چطوره
نامه ی سراسر درد و دل ت را خواندیم و کمی هم برایت اشک ریختیم!!!….اما ستاد انتخابات !!!تعریف خاصی دارد و صرفا حکم شما محدود به همان دوره بوده ،نه بیشتر …
رییس جمهور منتخب و به تبع آن مدیرانش باید در خدمت تمام آحاد ملت باشند و متاسفیم که نوع تفکر حاکم بر نامه ی شما خودپسندانه و جدایی افکن است ؛ ضمن آنكه اگر قرار بود از این سمت قدیمی خودتان استفاده کنید؛ می بایست حداقل معاونین خود را برای نوشتن چنین نامه ای فرا می خواندید و مشورت می کردید اما امان از نداشتن روحیه ی مشاوره در شما و توصیه ی آن به دیگران … یادمان نرفته که برای مراسم سخنرانی دکتر روحانی در ورزشگاه می گفتید بیش از دوهزار نفر نخواهند آمد و يك سالن سرپوشيده بگيريم و يك موضوع امنيتي مطرح كنيم و محل سخنراني را عوض كنيم تا آبروريزي نشود.روز مراسم با ترس و لرز نيم ساعت قبل از مراسم به ورزشگاه آمدي ،وقتي جمعيت را ديدي كه هيچ نقشي در آن نداشتي ،توهم پيدا كردي اين جمعيت كار شما بودو مانند فاتحان روز شنبه پشت تريبون رفتي و مشتهاي خود را گره كردي و متوجه نشدي ان شور و نشاط كار تعدادي از جوانان بود اقاي دكتر دوران شما به سر آمده و وارد گام دوم انقلاب شده ايم بهتر است اندك آبرويي كه داريد را حفظ كنيد و برويد.
دوران قيم مآبي گذشته و اگر بنا بود ما با انگیزه ی منفی شما کار می کردیم هیچوقت موفق نمی شدیم … دکتر جان دوستان حاضرند و می دانند که شما !!کمترین وقت و انرژی و سرمایه را برای این ستاد گذاشتید ولی مدام از اسم آن ستاد در جهت خواسته های خود استفاده می کنید .
اگر شما مسوليت نگرفتيد بايد ان را در گذشته خود و كارنامه اي كه داشته ايد جستجو كرد.
اما راجع به انتصاب مدیران ؛ لیستی از دوستان ستادی که در پست های مدیریتی منصوب شده اند را تهیه کرده ایم که اگر نمی دانید یا می خواهید برای مردم شبهه درست کنید و خودتان را به ندانستن زده اید ؛ آگاه شوید !!!!
اقاي دكتر ،مشكل شما با آقاي مقتدايي در دوره نمايندگي چه بود،چيزي غير از دخالتهاي بيش از حد شما در انتصابات بود و وقتي كه آقاي معين استاندار شد شما حتي در انتصاب مدير كل ها در ستاد استانداري هم دخالت مي كرديد.
‌در این چند سال حوادث زیادی در خوزستان رخ داد و گام های زیر ساختی بزرگی برداشته شد که دکتر شریعتی با پشتکار و جدیت استان را از موانع عبور داد ،ولی اینکه یک نفر را مسوول خرابی زیر ساخت های چهل ساله و ریزگرد و سیل و زلزله بدانید مصداق بهانه های بنی اسراییلی است ….باید به این فکر کنیم که الان شما بصل میخواهید یاچیز دیگری ؟……

اما اینکه متفق القول بودن وزرا و مسوولین کشوری بر موفق بودن مدیریت استان را زیر سوال ببرید ؛ بیش از همه خود را زیر سوال برده اید . ضمن انکه توجه شما را نیز به فرمایشات مقام معظم رهبری و رياست محترم جمهوري در خصوص مدیریت استان جلب می نماییم ….
لذا با تمام اوصاف فوق توصیه می کنیم چون سن و سالی هم از شما گذشته ؛ با این نامه های سخیف جایگاه اجتماعی خود را فدای اندک قولهایی که گرفته اید نکنید که خداوند نیز از اینگونه بی انصافی ها و حسدورزی ها ناراضی است.

 

“پی نوشت: پایگاه خبری خوزتاب آمادگی انتشار جوابیه این نامه را دارد”

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.