نظارت دقیق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بر طرح های اشتغال استان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب ، سید نور محمد پور مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان در حاشیه دوازدهمین جلسه کارگروه اشتغال استان خوزستان خبر داد : سهم استان خوزستان از اعتبارات اشتغال پایدار روستایی ، مناطق مرزی و عشایری ۳۳۷ میلیارد تومان است که ۵۰ درصد آن یعنی ۱۶۸

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب ، سید نور محمد پور مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان در حاشیه دوازدهمین جلسه کارگروه اشتغال استان خوزستان خبر داد : سهم استان خوزستان از اعتبارات اشتغال پایدار روستایی ، مناطق مرزی و عشایری ۳۳۷ میلیارد تومان است که ۵۰ درصد آن یعنی ۱۶۸ میلیارد آن به بانک های عامل جهت استفاده متقاضیان پرداخت شده است .

علاوه بر آن ، ۴۰ میلیارد تومان دیگر را با همکاری بانک های عامل استان ( بانک کشاورزی، توسعه تعاون ، پست بانک و صندوق کارآفرینی ) جذب و مجموعا در نیمه اول سال ۲۰۸ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت کرده ایم.

وی سود تسهیلات بانکی اشتغال پایدار روستایی و مناطق مرزی ۴ تا ۶ درصد و مناسب عنوان کرد.

وی اذعان داشت : سهم استان خوزستان در بحث اشتغال فراگیر ۱۲۳۷ میلیارد تومان است و دلیل استقبال کم از تقاضای وام اشتغال فراگیر در استان را سود بالای بانکی و عدم تخصیص یارانه به این وام ها عنوان کرد و اضافه کرد تاکنون فقط ۴۶ میلیارد آن به افراد واجد شرایط پرداخت شده است .

وی تصریح کرد : با تاکید دکتر شریعتی استاندار خوزستان برای رصد و نظارت دقیق بر این طرح ها کمیته فنی نظارتی تشکیل داده ایم تا اطمینان پیدا کنیم این طرح ها منجر به اشتغال شده و حق و حقوق کارگران و بیمه آنها پرداخت شوند.

مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ادامه داد :تسهیلات طرح هایی که پول و اعتبار گرفتند و اشتغال ایجاد نکردند باز پس‌گیری و با آنها برخورد جدی خواهد شد و همچنین آنها باید پاسخگوی دستگاه های نظارتی ، اجرایی و بانک های عامل باشند.

محمد پور افزود : در بحث مشاغل خانگی ۳۱ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد و پیش بینی می کنم بیش از ۲۶۰۰ شغل با وام های پرداختی به مشاغل خانگی ایجاد خواهیم کرد.

عکس و گزارش : #مجتبی_بهزادی / خوزتاب

IMG 20181209 233444 916 300x225 نظارت دقیق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بر طرح های اشتغال استانIMG 20181209 233447 712 300x225 نظارت دقیق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بر طرح های اشتغال استانIMG 20181209 233439 141 300x225 نظارت دقیق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بر طرح های اشتغال استانIMG 20181209 233441 325 300x225 نظارت دقیق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بر طرح های اشتغال استان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.